magneman Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Ok, var ikke helt sikker hvor jeg skulle putte dette hen, men men. Jeg har laget et filmklipp (Windows Movie Maker), der jeg brukte noen bilder redigert i paint, og la på musikk i tillegg. Dette klippet er da et .wmv og er på 1,26mb. Jeg vil da ha dette innpå mobilen min, men det gikk ikke, og jeg har blitt fortalt at jeg måtte gjøre det om til .3pg fil. Så, jeg har et program nå som gjør om .avi til .3pg , og omvendt. Men, jeg kan ikke gjøre om .wmv til .3pg direkte, så da lurte jeg på om dere folka her på forumet vet om et bra konverteringsprogram (ikke for avansert) som konverterer .wmv til .avi ? :!: Takker for all hjelp, og beklager om jeg har posta feil! Endret 21. mai 2007 av magneman Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 http://www.videohelp.com/tools/alltoavi Lenke til kommentar
magneman Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) http://www.videohelp.com/tools/alltoavi 8668118[/snapback] Ser det ikke helt, hva skal jeg downloade? Trykker på download, så kommer jeg til andre sider, så skal jeg downloade hvilken? Edit: Hele filmen må konverteres, har lasta ned 2 fra download.com som gjør om bare 10 sekunder, og 50% av wmv filmen. Hele må være med!! Så hvor fra Siden skal jeg laste ned Fredrik-? Endret 22. mai 2007 av magneman Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Trykker du på download så kommer du til sourceforge sine sider, derfra kan du navigere menyen og trykke download igjen, så velger du installeren. For å gjøre det veldig enkelt lastet jeg det ned og lastet det opp på domenet mitt. Du kan laste programmet direkte ned her Lenke til kommentar
magneman Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Trykker du på download så kommer du til sourceforge sine sider, derfra kan du navigere menyen og trykke download igjen, så velger du installeren. For å gjøre det veldig enkelt lastet jeg det ned og lastet det opp på domenet mitt. Du kan laste programmet direkte ned her 8671865[/snapback] Tusen takk! Dette må testes ut right away! Skulle til å spørre et annet forum, så så jeg at du akkurat hadde posta :!: Lenke til kommentar
magneman Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Umm, vet du hva jeg skal gjøre for å få wmv filen ti avi? Er litt forvirret over programmet. (Null experience med konvertering og slike program) Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg er redd jeg ikke kjenner noe til programmet så der kan jeg ikke hjelpe deg :/ edit: prøv å google wmv to avi +guide, eller noe slikt og let frem en guide som forteller deg hvordan du går frem. Endret 23. mai 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå