zpitx Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kan noen hjelpe meg å finne et slikt kort? Jeg lever i troen om at et slikt kort kan oppdrives. Jeg leter etter et kort som kan ta signaler direkte fra parabolen uten å gå vi av en ordinær parabol tuner . Dette må selfølgelig være kompatibelt med det digitale systemet. Håper noen kan hjelpe meg ! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Tror Pinacle har et sånt kort, but it's banned!.. Tror det er litt vanskelig å grave fram et slikt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bruk søkefunksjonen og søk på Hauppauge F.eks: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=63825 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Joda det finnes. Det har vært oppe tråd om det her tidligere, så hvis du søker litt finner du nok den. Men det er noen ankepunkter, i vertfall etter mitt syn. Det er veldig dyrt i forhold til hva du for. Du for en vanlig paraboltuner, med flere kort og cam-plasser rimeligere. Men da er du selvfølgelig litt avhengig av en TV. Og nei, det er ikke noe lettere og se pirat-tv med et PC-kort. Det finnes ingen programmer som dekoder digital-tv uten koder... Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Takk for info , kommer stadig nærmere målet mitt Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Tja Holder det ikke med et vanlig TV tuner kort, og så anskaffe en ekstern dekoder? Skjønt, det er jo greiest å ha alt i en boks. Slippe å måtte ha mye stående på pulten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå