wikky Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Du får denne nå til 5395,- på netshoposlo. Er ikke dette et kjempetilbud? Det er mye billigere enn noen andre plasser jeg har sett de har maskinen. Noen som kjenner til denne maskinen? Bra spec til prisen? Tenkte å bruke min til lettere lydinnspilling. Bra prosessor, kan øke ram til 4 gb (jeg kjøpte med 1 gb Kingston 667 MHz til 325,-), har firewireport og har hørt at den er stillegående. Så lenge den ikke skal brukes til spilling eller man er så opptatt av utseende tror jeg ikke du får så mye mer maskin til denne prisen andre plasser. Enig? Her er link til tilbudssiden ved netshoposlo Endret 21. mai 2007 av wikky Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Bra maskin det, eneste aberet er XGA-skjerm, dvs litt dårlig oppløsning og ikke widescreen, noe de aller fleste bærbare har gått over til, men ellers mye for pengene, batteriet varer opptil 4 timer i tester jeg har lest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå