Aginarikar Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har akkurat oppdaget nettbutikken http://shop.agicom.no . Utrolig lave priser på alt fra pc-deler til stasjonære dvd-spillere. Bestilte en 224-platers Fellowes-cd-mappe man ikke finner billigere andre steder, og sendingsnummer ble bekreftet samme ettermiddag! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hmm.. det er no muffins her! :-? Du jobber vel ikke for denne webshoppen? :o Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Får du kanskje rabatter i tillegg siden du er ansatt der? Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 å neiiiiii ikke mere snikreklame nå boikottmodus Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 [skeptisk] Fælt så mange 1ste innlegg som skryer av disse [/skeptisk] [Paranoia] Sorry, er i det paranoide hjørnet. Skulle trodd de lærte etter sist forsøk [/paranoia] Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du burde skaffet deg litt flere poster før du begynte å reklamere. Når din første post er reklame for en ny butikk ser det litt misstenkelig ut. Så billige er de heller ikke. En tusing på WD80gb, forsiden, mot 895 på komplett. Og der vet vi hva vi får Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Nå er vi dritt lei av folk som reklamerer på denne måten, FY SKAM DERE FOLKENS!!!!!! Ikke noen bra måte å få kunder på spør du meg..... Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det burde stått i beskrivelsen av forumet at førstegangspostere kun har lov til å rapportere negative erfaringer med webshopper. Videre kunne man nevnt antall minimumspostinger før man fikk lov til å poste om positive erfaringer, dersom man i det hele tatt har lov til å poste om det. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det burde stått i beskrivelsen av forumet at førstegangspostere kun har lov til å rapportere negative erfaringer med webshopper. Videre kunne man nevnt antall minimumspostinger før man fikk lov til å poste om positive erfaringer, dersom man i det hele tatt har lov til å poste om det. Det er to forskjellige ting, det å reklamere for egen bedrift og det med å si positivt om noe.. Det denne posten begynner med er jo hvordan ALT er så perfekt, ikke engang jeg som er perfeksjonist hadde fått med meg alt det skulle jeg sagt noe positivt om en webshop, men skulle jeg reklamert for min egen, hadde jeg jo selvsagt fått med meg hvor kjapt alt går, hvor billig alt er, og ikke minst at du får SENDINGSNR'et samme dag. HALLO! hvem tar med sånnt som positiv reply om en webshop hvis det ikke er ens egen? Jeg bare spør, naiv som jeg er eller no. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Threaden han har skrevet er jo bra spredd på forumet da, samme teksten i flere forums, egen topic på en plass, en post en annen plass, hmmmmms.. Tror kanskje jeg ikke hadde vært skeptisk til en ny webshop om, hmms ta ett eksempel, skulle jeg reklamert for meg selv hadde jeg gjort følgende. Hei, jeg har nylig fått opp en webshop, her finner du mye grei hardware, hvis du vil, kan du jo ta en titt, kanskje gjøre en handel, hvis ikke, så har du jo fortsatt andre.. Men jeg vil ikke reklamere for meg selv på ett forum uansett så derfor holder jeg kjeft. Kan vi få en stopp på denne threaden ? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Kan vi få en stopp på denne threaden ? Ja, vet at man slutter å svare på tråden fra og med nå? Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 [til Bherserk] merkeleg korleis du "forsvarer" agicom med ironien din.. tenkte kanskje du hadde lært etter forrige agicom-reklamen?? kanskje det burde være eit krav om at HW.no kan kreve namnet på personar med "merkeleg" oppførsel.. (for å hindre reklame av denne typen) [/til Bherserk] nå har "Fantômas" vært medlem i nesten to veker, og det einaste han har skrevet er ein reklame for agicom! merkeleg oppførsel... minnar mykje om "slime", som har kun 1 post sidan han registrerte seg 05.12.02 [TIL AGICOM] _viss_ det er dere som står bak disse postingene skal dere vite at vi følger med, og at alle forsøk på reklame vil få ein post med link til denne: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=7...=agicom&start=0 dermed vil dette kanskje ikkje gi den "effekten" dere ønsket?? [/TIL AGICOM] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå