Gå til innhold

Gratisprogram som automatisk tar backup

Teds

Anbefalte innlegg

Hei!

Som topic sier er jeg ute etter et backup-program som automatisk kan ta backup av en partisjon eller mappe. Akkurat som en "schedule-planner" hvor man kan sette den på 18.00 søndag for eksempel.

Noen som vet?

Takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du har XP, hva er galt med Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Sikkerhetskopi?

8668114[/snapback]

Akkurat som en "schedule-planner" hvor man kan sette den på 18.00 søndag for eksempel.

Det har ikke sikkerhetskopi i XP. Men takker for svar. La inn Cobian i stad, skal se på det i morgen, fikk ikke tid. :blush:

Lenke til kommentar

Viss du ikkje har behov for så veldig stor kapasitet (maksimalt 250 MiB for privatpersonar i gratisversjonen) så kan Mamut Online Backup óg vere eit bra alternativ. :)

Fordelen med denne er at han tek sikkerhetskopi til ein Mamut-tenar (i kryptert form), slik at viss PCen din skulle gå med (t.d. ved brann) så vil du likevel kunne hente fram att filene dine utan problem.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvis du har XP, hva er galt med Programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy -> Sikkerhetskopi?

8668114[/snapback]

Akkurat som en "schedule-planner" hvor man kan sette den på 18.00 søndag for eksempel.

Det har ikke sikkerhetskopi i XP. Men takker for svar. La inn Cobian i stad, skal se på det i morgen, fikk ikke tid. :blush:

8668277[/snapback]

Vis du skal bruke den backup funskjonen i Xp, så må du innstalere den fra XP CDen. Den er ikke med når du innstalerer XP.

Sempron ;)

Lenke til kommentar

prøv mozy. (dette er da backup på nett.) ;)

gir deg 2gb gratis lagringsplass og ubegrenset hvis du betaler 4.95$ i måneden.

bruker det selv og det funker fantastisk! (jeg bruker gratis versjonen)

hjemmesiden er her, men hvis du vil ha 256mb ekstra gratis kan du bruke denne linken.

det registrerer deg "gjennom" min konto og øker plassen både på din og min konto med 256mb.

(håper ikke dette blir tatt for reklame... :ermm: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...