Arntsen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei! Har ett USB-lydkort fra Creative og et pci lydkort fra Creative. Tenkte jeg skulle kjøre lyden ut i en av de om gangen, men ikke samtidig, med andre ord, finnes det et program slik at jeg kan trykke på 1 knapp og velge lydkilde? Dette foregår i en bil-pc og det er snakk om å sende lyden enten til forsterkerne eller til headset... Lenke til kommentar
t_k Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Det tviler jeg på. Det bruker og bli mye knot når man installerer to lydkort med drivere, og da særlig med Creative kort. Edit: Leif. Endret 24. mai 2007 av t_k Lenke til kommentar
Arntsen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Har funnet ut en måte å løse det på. Jeg installerer bare en bryter mellom "ignition" og forsterkerne. Slik at det alltid er lyd i headset utganger, og med mulighet til å kutte strømmen (og da også lyden) til forsterkerne Lenke til kommentar
t_k Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det var jo en kreativ løsning da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå