exellent Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har problemer med CPU min, den stiger heler tiden... til 100% det er et system som kalle svchost.exe når jeg prøver å abryter systeme mister jeg lyd... Vet noe av dere hva som skjer her... please post Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Du kan lukke programmet, og så skrive "svchost" i Run/Kjør. Da slepper du ivertfall å miste lyden.. Endret 21. mai 2007 av Cillin Lenke til kommentar
exellent Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Du kan lukke programmet, og så skrive "svchost" i Run/Kjør. Da slepper du ivertfall å miste lyden.. 8667484[/snapback] ok for prøve når det skjer igjen... Takker Lenke til kommentar
exellent Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Det gikk ikke.... kommer lyd på ventrilo osv men ikke når jeg skal høre på musikk Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei! Sliter med dette selv på jobb. Der er det faktisk Windows/Microsoft update som lager bråk på jobb, og gjør maskinen veldig treg. Åpne et console og skriv Tasklist /SVC så får du se hva som foregår. Det kan være at du har flere svchost'er. Da skriver du inn pid'en på den aktuelle svchosten som du ser bruker mye cpu tid. Om du ikke har pid'ene tilgjenglig i taskmanager kan du velge å legge til kolonnen med PID. Sikkert en eller annen dårlig fungerende dll. Finn den og eliminer problemet. Lykke til. Du finner faktisk en hel del info om dette både på Microsofts Technet og på nettet generelt. Google... osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå