monkeyboogie Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei. Mitt venstre øyet står litt lenger ut enn hva høyre øyet gjør, ikke noe sånn at folks er det, man må vite det for å legge merke til det. Er dette farlig? Littegrann lenger ut enn hva høyre øyet er. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noe som har oppstått nylig? Føles det slik eller kjenner du det fysisk? Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Det har kommet nå nylig trur jeg, ikke så mye ut, man klarer ikke se det, men vis jeg kjenner etter skikkelig er det litt lengre ut. Ingenting ondt. Endret 21. mai 2007 av monkeyboogie Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvordan la du merke til det? Det kan hende at du har trykk bak øyet som kommer fra bihulene. Da vil det føles som om øyet trykkes ut. Det er ikke farlig, men ubehagelig. Hvis det er bihulene dine, så er det uansett forbigående. Har du dotter i ørene eller tetthet i nesen? Lenke til kommentar
monkeyboogie Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Ingen tetthet i nesen, ingen dotter i ørene. Fikk dotter i ørene etter jeg snørra meg tidligere idag men ellers ingenting. Har ingenting vondt eller noe slikt. Jeg la merke til det når jeg kjeda meg å hadde en linjal liggende, å da la jeg linjalen over å kjente da at ene øyet var litt lengre ut. Lenke til kommentar
SirDonkey Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Finnes mennesker som kan "blåse" ut øynene sine.. Ser utrolig komisk ut, og er helt ufarlig.. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Da har du nok hatt det hele livet og dermed fungert helt fint frem til nå. Ingen fare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå