ar-vo2 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 er det nokon som kan hjelpe meg ?? musa min henger etter når eg skal flyte den det kjem og går eg merker at maskina arbeider tyngre når dette skjer amd 1600+ msi hovedkort gforce2ti64mb 512 ram ciftec karbinett 340w Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvor skjer det? Lenke til kommentar
oystein93 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg har hatt noe av det samme problemet, grunnet at minnet ikke var stort nok i forhold til alt som jeg hadde puttet i harddisken og på skrivebordet. Maskinen min jobbet veldig sent, og musen var også et problem. Kanskje du må gi maskinen et større minne? Håper du finner ut av det. :-) Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 han har 512MB ram, så det skal ikke være et problem. Last ned nyeste drivere til musa. Hva slags mus er det egentlig? Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei, ser du har samme problem som meg. Har du problemer med USB-portene også. Skriveren min går fint å installere og bruke, men når jeg kobler til mus eller gamepad o.l så fokker det totalt opp, samme med digitalkameraet mitt også. men men, jeg hopper og d****r i det egentlig da jeg bare sitter og venter på et A7N8X kort i posten nå..Tjophoooooo Lenke til kommentar
ar-vo2 Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 han har 512MB ram, så det skal ikke være et problem. Last ned nyeste drivere til musa. Hva slags mus er det egentlig? logitech 2 gange optisk Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Dette er vanlig nå skjermdriverene ikke er installert korekt . Det kan og vere driveren til hovudkortet hvis det er en USB mus . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå