Gå til innhold

Har lyst på nytt spill!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en med begrenset pengebruk, jeg har bare råd til ca ett spill i måneden, men med andre utgifter så har jeg ikke lyst til å bruke penger på ett nytt spill hver måned, så noen spill jeg kunne tenke meg (men vet lite om) er:

 

-Neverwinter Nights 2

-Star wars Galaxies

-Oblivion

-Guild Wars

-Drømmefall

-LOTR Online

-Dark Messiah

-Guitar Hero (til ps2 da)

 

Noen som vet om disse spillene er bra/dårlig?

Hadde også vært bra om spillet har lang gametime, vil ikke bli færdi/lei av spillet så fort heller :)

 

Hadde vært flott om noen kan annbefale et spill! :D

 

Ps. Noen som vet om noen andre spill som ikke er på listen som er bra så hadde det vært fint å vite :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oblivion har vell en rekke ekspansjons pakker PLUSS en hel grøde med mods!

8667729[/snapback]

 

Oblivion har en ekspansjonspakke, 'Shivering Isles.' I tillegg finnes det en 'booster pack,' om du vil, som heter 'Knights of the Nine.' Denne er såpass liten at den ikke kvalifiserer som ekspansjon.

 

Og jo, det lages en del mods til et så omtalt spill som dette.

 

Se gjerne http://www.elderscrolls.com/home/home.htm for mer info om Oblivion.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Oblivion er bra det, og drømmefall også. drømmefall har veldig bra historie, men er svak i slossinga. Neverwinter nights 2 bør du helt klart skaffe deg! er et utrolig underholdende spill, og benytter seg av lignende rulesett (D&D) som blant annet baldurs gate og icewind dale. foregår faktisk i den samme verdenen, men nwn 2 har bedre krafikk. senere i år skal det også komme en expansion pack til nwn2 som heter mask of the betrayer...

 

gleder meg=D

Lenke til kommentar
Om du vil ha RPG så bør du styre unna Oblivion IMO.

9147628[/snapback]

Skjønner ikke når folk skal slutte å kritisere at Oblivion, bare fordi det ikke appelerer til dem. Det er like teit som å si at WoW er ett dårlig spill, fordi du spiller et annet online spill.

 

EDIT: Guitar Hero på fest :thumbup:

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...