AshtraY Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hei, Trenger et program der ein kan lage telefonboka, altså telefonlista med navn og telefonnummer til folk og bekjente, til Sony Ericsson K800i. Takker for svar! Endret 21. mai 2007 av AshtraY Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg bruker My Phone Explorer Med dette kan du sikkerhetskopiere alt på telefonen og du kan skrive SMS fra PC, fjernstyre telefonen og mye mye mer! Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg bruker My Phone Explorer Med dette kan du sikkerhetskopiere alt på telefonen og du kan skrive SMS fra PC, fjernstyre telefonen og mye mye mer! 8666991[/snapback] Hei. Skal sjekke ut programmet i morgon. Trur eg formulerte spørsmålet mitt dårleg. Eg måtte skaffe meg ny mobil, så får K800i'en i morgen. Vil helst ikkje sitte timelang å lagre alle telefonnummerane til venane mine på mobilen min. Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Spørsmålet da er jo hvor alle kontaktene dine er for øyeblikket...? Ligger de lagret i gammel tlf, eller har du de på pc (outlook/Outlook express e.l.)? MyphoneExplorer kan vel synce med det meste bortsett fra "Windows Mail" i Vista (foreløpig), men du kan også skrive inn kantakter manuellt på pc, og så flytte de inn på tlf, det går jo mye raskere enn å skrive inn manuellt på tlf! Lenke til kommentar
twhoffma Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ellers kan du jo registrere deg på gsmsync.net og sync'e telefonen din opp dit. Deretter sette abb. inn i nye telefonen, velge telefon type på web, og synkronisere. Should work, nicht wahr? ;-) En backup av listen et annet sted kan jo være nyttig det også. //Torgeir Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ellers kan du jo registrere deg på gsmsync.net og sync'e telefonen din opp dit. Deretter sette abb. inn i nye telefonen, velge telefon type på web, og synkronisere. Should work, nicht wahr? ;-) En backup av listen et annet sted kan jo være nyttig det også. //Torgeir 8669884[/snapback] Har mista alle kontaktane, så må skrive alt frå skratsj! Takker for svar, skal sjekke ut programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå