Henry9 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ska jeg bare bruke en minpenn? Det går ikkke, det står bare at den er tom :S Må jeg bruke Cder eller hva er det ``? PS: siste spørsmål i dag :D Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Tror du må legge filene i en folder som heter MUSIC. Du kan også trykke trekant for så å velge alle. Da skal du få se alle mapper og filer. Endret 21. mai 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hvis du trykker på trekant når du har over minne pennen i XMB så skal du finne dem Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror du må legge filene i en folder som heter MUSIC. Du kan også trykke trekant for så å velge alle. Da skal du få se alle mapper og filer. 8666725[/snapback] Myten om at du må lage en egen mappe som heter MUSIC, kan jeg avkrefte. Har selv testet begge deler, og funker like bra uten mappen. Myth: BUSTED! Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror du må legge filene i en folder som heter MUSIC. Du kan også trykke trekant for så å velge alle. Da skal du få se alle mapper og filer.* Myten om at du må lage en egen mappe som heter MUSIC, kan jeg avkrefte. Har selv testet begge deler, og funker like bra uten mappen. Myth: BUSTED! Kult Firetrucken, da prøver du pissing on the third rail neste... Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror du må legge filene i en folder som heter MUSIC. Du kan også trykke trekant for så å velge alle. Da skal du få se alle mapper og filer.* Myten om at du må lage en egen mappe som heter MUSIC, kan jeg avkrefte. Har selv testet begge deler, og funker like bra uten mappen. Myth: BUSTED! Kult Firetrucken, da prøver du pissing on the third rail neste... 8667241[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå