Tor Rasmussen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg kjøpte et Sunsway USB 2.0 kort (produkt nr 109140 hos komplett) for noen måneder siden. Etter en hd-krasj og reinstallert XP så virker ikke USB 2.0 varianten lengre. KOrte jobber som et USB1.1 kort. Hvis jeg plugger inn ekstern cdbrenner, får jeg opp "High speed device connected to a non-high-speed controller" Det virket fint før. Jeg finner ikke drivercd, og det er meg uforståelig at jeg skal ha dumpet den cd. Jeg har alle driver og retail-cd'er i et eget arkiv. Windows XP klarer ikke å finne noe driver hverken på XP-cd eller på nett for meg. PÅ komplett sine sider er det en link til support og drivere, men der er det bare til VGA kort og andre enheter. Er det noen som har en NEC USB 2.0 controler driver til XP, eventuelt vet om det er noe annet jeg skal gjøre for å innstallere kortet slik at det får hastigheten til et USB 2.0 kort ? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Tror mitt gamle gigabyte hk hadde samme chip'en. Der fant WinXP driveren automatisk. Prøvd å dra ut kortet og plugge det i igjen? Kan jo hende det funker... Er jo alltid noe underfundig som kan skje virker det som. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Tor Rasmussen Kan du ikke bare prøve med denne driveren mon tro: http://www.adaptec.com/worldwide/support/d...duct%2fAUA-3121 Burde finne en som funker her vel? Du kan og prøve hos intel? Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 USB 2.0 er ikke integrert i WinXp før SP1. - Judaz - Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ah...jeg brukte sp1. Derfor den funket med en gang tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå