Gå til innhold

ny, god, rask og rimelig stor minnepenn. anyone?

Anbefalte innlegg

skal investere i ny minnepenn, rimelig stor (lagringsplass) minst 2gb. skal være rask både på les og skriv delen. størrelse har ikke så mye å si, så lenge det ikke er sånn at jeg like godt kunne tatt med den bærbare. :p

pris blir revurdert forløpende tenker jeg... ;)

noen tips?

og en ting til hva er de U3 greiene? er det noe vits å satse på? :hmm:

ps. ingen vits å sende meg videre til prisguiden, been there done that.

vil ha brukererfaring.

edit: leif

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takker for svar. :)

det så ikke så verst ut, men kanskje litt "tjukke" les/skriv hastigheten var det forresten ingenting å si på. :p

en minnepenn jeg prøvde for ikke så lenge siden (tror det er denne) har dette som skriv/les hastighet.

Transfers even large files/folders fast!...Up to 90X Write (14MB/s) and 160X Read (24MB/s) speed

det var en god hastighet, og det er da denne jeg sikter meg inn på nå.

har forresten et spm. angående denne.

fordi den her ligner også, eneste som får meg til å tro at det er den andre er fargen, noen som vet om du kan få sistnevnte i blå? :hmm:

lurer også på om noen vet skriv/les hastigheten til denne.

hvis prisen bestemmes bare på programvaren som følger med altså kryptering etc. og hastigheten er den samme ser jeg ingen grunn til å kjøpe den dyre.

Lenke til kommentar

Litt sent å svare deg men om noen andre skulle trenge det...

Her er en stortest av minnepinner fra Hardware.no, der finner du alt i fra de minste, til de beste.

http://www.hardware.no/tester/lagring/stor...pinner/34146/13

Kingston DataTraveler Secure, Apacer Handy Steno og Crucial Gizmo fikk beste resultater, men det kan godt hende at Corsair Flash Voyager kan være en bedre ide om du skulle være uheldig med vann eller støt.

Jeg har aldri hatt problem med min Voyager så den er anbefalt. Det har forresten kommet en Voyager GT, den er vist litt raskere. Den er både fukt og støtsikker.

Hardware.no sier dette om Corsair Flash Voyager GT:

"Minnepinnen har meget god ytelse og er slik sett den råeste vi har testet."

Endret av snillest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...