Jørnan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det har vært stille rundt salget av Sealand nå. Har landet blitt solgt eller er det fortsatt til salgs? Har ThePirateBay greid å samle inn penger til å kjøpe opp Sealand eller ikke? Prislapp på landet? Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Mener jeg leste en plass at eieren av sealand ikke ville selge "landet" til Pirate Bay. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Hehe. Forståelig Men hva med andre kjøpere? Ble det ikke slag? Hadde jeg hatt en milliard skulle jeg gjerne ha kjøpe Sealand. Får heller satse på å lage en liten kris på et øde sted og erklære det for mitt eget land Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 kan da ikke være så vanskelig for en av de nærmeste landene til å "ta over" sealand? "landet" har jo ingen betydning i det hele tatt.. er jo bare en plattform Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ingen gidder og ta over det.... ingen trenger det. Uansett, hvor skulle Piratebay fått strøm, nett, vedlikehold og penger til dette fra? Er nok ikke noen land som gidder hjelpe dem Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Men ville tro at det er mange privatpersoner som ville gitt dem penger. Er folk som gir penger til tegneserier på nett så skulle tro at det blir donert litt til pirata også Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ingen som gidder å ta over? Jeg skulle gjerne ha gjort det Men er det ikke en syk prislapp, siden det har status som land? Ang. TPB, så ville de nok hatt problemer i starten, men etterhvert tror jeg ikke det hadde blitt så mye problemer med nett og strøm. Vindmøller og bølgegreier og trådløst nettverk over satelitt. Jaja, mye å gjøre for å få det til, men det er el eneste løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå