Lanka Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hadde 3MX-eksamen idag. Og da jeg var ferdig kl 14.00 sa eksamensvakten at jeg kunne ta med alt av kladdeark og oppgaveark med meg hjem. Jeg spurte igjen om jeg kunne ta med eksamenoppgavene hjem? Og det var helt greit sa de. Men nå vet ikke jeg om det påvirker karakteren min med tanke på at sensor ikke finner den, og kanskje gir meg stryk. Har hvertfall hørt at noen har det sånn. Det er jo ikke noe direkte kontakt med eksamensvakt og sensor heller. Så sensor kan jo ikke vite hva jeg fikk beskjed om. Eller blir alle oppgavene samlet i en bunke? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Såvidt jeg vet, så kan sensor tolke tegning eller skriving i eksamenheftet som negativt/ufint/uryddig. Hva gjør han når han ikke finner det? Vi får håpe det går bra Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Går sikkert bra Ellers er det et temelig godt klage-grunnlag Lenke til kommentar
blizz Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei =) Hadde også 3mx skriftelig idag, og fikk også beskjed om at eksamenshefte og kladdeark kunne jeg ta med meg om ønskelig. Dette husker jeg at har gått greit på andre eksamener også. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ellers er det et temelig godt klage-grunnlag 8667428[/snapback] Jeg skulle til å si det samme. Stryker du på grunn av dette har du veldig godt grunnlag for å klage. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du har lov til å ta med eksamensoppgavene samt kladden når du har sittet en viss del av tida, tror det er 4 timer eller noe sånt. Du stryker ikke pga dette, sensor ser aldri oppgaveheftene. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du har lov til å ta med eksamensoppgavene samt kladden når du har sittet en viss del av tida, tror det er 4 timer eller noe sånt. Du stryker ikke pga dette, sensor ser aldri oppgaveheftene. Hvor har du det ifra? Jeg har aldri sittet mer enn fire timer på en prøve, og har alltid kastet kladden og tatt med meg oppgavearket hjem. Jeg er svært langt fra å stryke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå