Lamp1 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har nå installert Vista og det har kommet opp at jeg må aktivere en produkt nøkkel. Har tastet inn produktnøkkelen og jeg kommer bare tilbake, så jeg antar at det er en feil. Ringer også den telefon saken og sier at den ikke er registret! Noen som vet hvordan man skal aktivere? Har ikke installert den på noen andre maskiner! Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Når maskinen starter opp for første gang, etter at du har innstallert Vista - så får du opp Velkomstsenter. Der kan du velge å aktivere. Hvis du er koblet til internett klikker du bare "Ja" når det står "Vil du aktivere over internett nå?" Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Når maskinen starter opp for første gang, etter at du har innstallert Vista - så får du opp Velkomstsenter. Der kan du velge å aktivere. Hvis du er koblet til internett klikker du bare "Ja" når det står "Vil du aktivere over internett nå?" 8666788[/snapback] Har prøvd det, og jeg fikk opp en melding om aktivering. men når jeg skal aktivere funker ikke lisens nøkkelen. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Funker ikke lisensnøkkelen? Har du kjøpt lovlig lisens? Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Funker ikke lisensnøkkelen? Har du kjøpt lovlig lisens? 8667511[/snapback] Ja det har jeg. Sitter her med lisens nøkkelen rett ved siden av meg. Aner ikke hva som er feil. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vel, hvis det ikke funker med internettaktivering så må du ringe Microsofts aktiveringtelefon. Du får opp et valg om det i samme boksen som internettaktiveringen. Det fungerer sånn at du bruker tastene på telefonen din til å trykke inn en serie med tall. Etter at det er ferdig får du lest opp en ny serie med tall som du skal skrive inn i e tomme feltene i boksen på skjermen. Det er ganske enkelt, har gjort det mange ganger. Funker ikke det helle for deg så ringer du Ms sin supporttelefon. Nr finner du på nettsiden deres. Lenke til kommentar
Lamp1 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Vel, hvis det ikke funker med internettaktivering så må du ringe Microsofts aktiveringtelefon. Du får opp et valg om det i samme boksen som internettaktiveringen. Det fungerer sånn at du bruker tastene på telefonen din til å trykke inn en serie med tall. Etter at det er ferdig får du lest opp en ny serie med tall som du skal skrive inn i e tomme feltene i boksen på skjermen. Det er ganske enkelt, har gjort det mange ganger. Funker ikke det helle for deg så ringer du Ms sin supporttelefon. Nr finner du på nettsiden deres. 8667896[/snapback] Hr prøvd det, men kommer at registreringen mislyktes Er eneste mulighet å få snakke med en MS support? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Vel, hvis det ikke funker med internettaktivering så må du ringe Microsofts aktiveringtelefon. Du får opp et valg om det i samme boksen som internettaktiveringen. Det fungerer sånn at du bruker tastene på telefonen din til å trykke inn en serie med tall. Etter at det er ferdig får du lest opp en ny serie med tall som du skal skrive inn i e tomme feltene i boksen på skjermen. Det er ganske enkelt, har gjort det mange ganger. Funker ikke det helle for deg så ringer du Ms sin supporttelefon. Nr finner du på nettsiden deres. 8667896[/snapback] Hr prøvd det, men kommer at registreringen mislyktes Er eneste mulighet å få snakke med en MS support? 8667928[/snapback] Hvis ikke de to andre mulighetene jeg beskrev virker er nok det eneste muligheten ja. Men det er da fort gjort.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå