Gå til innhold

nokia 6300 vs se w610i :)

Anbefalte innlegg

hei, jeg skal ha meg en ny telefon (jippii :!: ) og tenkte meg en telefon til 2-3000 kr :roll:

jeg har sett på se w610i og den var veldig pen som n. 6300 :) hvilken skal jeg velge? er det noen enda bedre telefoner for den prisen? langt baterilevetid?.

og er se. mp3 bedre en nokia sin?

takker for svar på forhond :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm ok ^^ så w610i har bedre mp3 :) jeg kommer til å bruke telefonen som mp3 så det gir w610i et + ^^ men n6300 er mye billigere! ;) er enda litt usikker men hvis w610i kommer på en bedre pris i butikken hær skal jeg kjøpe den :D. :)

Lenke til kommentar

har 6300 selv og er kjempe fornøyd. mp3 funker greit, men jeg bruker ikke funksjonen så mye. betalte 2200 med 1 gb minne fra nettbutikk og har ikke noe å klage på den. Er en av de beste telefonene jeg har hatt!!

Lenke til kommentar
  Løve skrev:
Jeg har W610i selv og har hørt at den har bedre MP3-funksjonalitet enn 6300. Visstnok bedre lyd og bedre equalizer.

8692923[/snapback]

w610i har også bedre radio,batteri som varer lengre og autofokus :p kjøp deg en w610i du :thumbup:

Lenke til kommentar

Blir snart en 6300 på meg hvis ikke 6120 dukker opp snart. Har også kikket litt på W610, men det virker på meg som om w810 gir mer for pengene.

Får håpe Telenor snart har en sommerkampanje på 6300 som kan ta over for vårkampanjen som vel strengt tatt bør være over snart :D

woops... ble visst en liten hijack dette

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...