ovzer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, lurte bare på om noen visste om et/flere program som kan ta opp, legge på distortion og overdrive osv. Har kjøpt meg en slik 6,3-3,5 mm adapterplugg som jeg putter inn i mkrofonpluggen på pc'n. Hvis noen trenger å vite dette så har jeg dette lydkortet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, lurte bare på om noen visste om et/flere program som kan ta opp, legge på distortion og overdrive osv.Har kjøpt meg en slik 6,3-3,5 mm adapterplugg som jeg putter inn i mkrofonpluggen på pc'n. Hvis noen trenger å vite dette så har jeg dette lydkortet. 8666474[/snapback] guitar rig er ganske bra men koster litt penger! Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Guitar Rig er veldig bra, men også ganske dyrt. €300 skal de ha på siden sin, der du forresten kan laste ned demo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 2500kr er ikke så ille for det mener nå jeg.. absolutt verdt det... bruker GR mye til demo på låter før jeg tar det opp i studio Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg synes det programmet var litt for "avansert." Det var liksom så masse effekter og sånn. Jeg vil bare ha et program med effektbokser og en recordknapp på jeg. forresten, så når jeg prøvde programmet ble det bare en slags "jordan - buckethead" effekt på alt. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Mistenker at du vil få et bedre resultat v.h.a denne: http://www.sound1.no/images/product_images...tealth_plug.jpg Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 Høh? Ser nesten ingenting, jeg. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 http://www.sound1.no/portal/asp/produktdet...Produkt_ID=3729 Der ja. Jeg var veldig flink til å linke isted... Men uansett, har ikke prøvd produktet, men det virker temmelig interessant ! (Gode reviews også, btw). Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Hei, igjen. Lurte på om noen vet om noen simple lydinspillingsprogrammer. (gratis) Helt enkelt mixeprogram. Slik at jeg kan spille inn flere stemmer selv og lage et "enmannsband" Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei, igjen.Lurte på om noen vet om noen simple lydinspillingsprogrammer. (gratis) Helt enkelt mixeprogram. Slik at jeg kan spille inn flere stemmer selv og lage et "enmannsband" 8767541[/snapback] Er Audacity tilstrekkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå