Arvid Andersen Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hei. Er det noen som vet hvor jeg får tak i en svart 19" crt skjerm? Pris opp til 4000.- _________________ Mvh Arvid [ Denne Melding var redigert av: Arvid Andersen på 2001-12-27 15:23 ] [ Denne Melding var redigert av: Arvid Andersen på 2001-12-27 15:24 ] Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg vet ikke hvor du får tak i svart CRT skjerm, men jeg vet at både IBM og Dell har svarte skjermer til sine pc'er. Da er det bare å godsnakke med IBM eller DELL (Dell kaller sine skjermer Midnight grey, så de er vel ikke helt svarte) om å få kjøpe en skjerm av de. Kan ikke si at jeg har noen andre skjermer som er svarte, men en opsjon kan jo være å lakkere skjermen svart selv?? (jeg ville ikke gjort det, men men). Lykke til. Telcontar Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hva skal du med en svart skjerm? De blir ikke TCO-godkjent, fordi de stygge grå er bedre å se på... Men er enig; svart skjerm er schtylish! Særlig LCD! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Du kan jo alltids ta kontakt med forskjellige butikker, og høre om de kan skaffe deg en svart CRT skjerm. Selv har jeg ikke sett svarte CRT skjermer utenom pakkeløsninger... Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 http://www.it-butikken.com har noen svarte 19" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Se på forsiden på http://www.hardware.no nå du!! Lenke til kommentar
Arvid Andersen Skrevet 30. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2001 Takk for alle tips. Nå skal jeg nok få tak i en. Mvh Arvid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå