Gå til innhold

e107 - diverse problemer

Anbefalte innlegg

Jeg jobber for å få en klubb-side dynamisk, men har fått noen problemer som jeg håper det er mulig å få hjelp/tips til å fikse her:

1. problemer med æ,ø,å i gjesteboka - hvordan kan jeg fikse det tro?

2. har flyttet innhold fra en tabell til en annen, men datoformatet har ikke fulgt med.

3. hvordan linker man til en fil fra kalenderen? uansett hva jeg prøver vil det ikke fungere når jeg logger av som admin.

4. angivning av dag, dato, år o.l. er på engelsk - hvordan få det på norsk?

5. kalenderen gir alle tilgang til å slette/redigere begivenheter, hvordan kan det unngås?

Har prøvd å leite på forumet til e107, men ikke funnet noe der. Får feilmelding når jeg prøver å registrere meg for å legge inn spørsmål i forumet der.

Den aktuelle siden er "Sinnsykt Bra Alternativ"

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Jeg er lei av at siden har vært statisk slik at jeg har måttet være den ene som har oppdatert siden. Med e107 håper jeg på at flere kan legge til nyheter/begivenheter i kalenderen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...
Jeg jobber for å få en klubb-side dynamisk, men har fått noen problemer som jeg håper det er mulig å få hjelp/tips til å fikse her:

1. problemer med æ,ø,å i gjesteboka - hvordan kan jeg fikse det tro?

2. har flyttet innhold fra en tabell til en annen, men datoformatet har ikke fulgt med.

3. hvordan linker man til en fil fra kalenderen? uansett hva jeg prøver vil det ikke fungere når jeg logger av som admin.

4. angivning av dag, dato, år o.l. er på engelsk - hvordan få det på norsk?

5. kalenderen gir alle tilgang til å slette/redigere begivenheter, hvordan kan det unngås?

Har prøvd å leite på forumet til e107, men ikke funnet noe der. Får feilmelding når jeg prøver å registrere meg for å legge inn spørsmål i forumet der.

Den aktuelle siden er "Sinnsykt Bra Alternativ"

Håper det er noen der ute som kan hjelpe meg. Jeg er lei av at siden har vært statisk slik at jeg har måttet være den ene som har oppdatert siden. Med e107 håper jeg på at flere kan legge til nyheter/begivenheter i kalenderen.

8666169[/snapback]

1. Gjesteboken har ikke riktig språkoppsett

2. Du må endre i e107_handlers og språkfilene til e107 themet du bruker.

3. Vetta faen

4. Se svaret på nr 2.

5. Du kan endre rettighetene i innstillingene for kalenderen i admin panalet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...