Nautique Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Lurer på om det er et blått led lys i front på kabinettet P180/182? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 En stk blå led, skjult bak døra(P180). Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 så du kan ikke se det lyse uten ifra? ; ( Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nei. Du kan ikke se det lyse utenfor kabinettet. Men det du kan gjøre er å montere 2 stk. blå LED vifter i topp og bak (dvs. bytte ut de eksisterende med nye). Og så kan du evt. skjere ut ett sidevindu og montere et par kalde katoder. Da har du lys så det holder. Dersom du skal kjøpe, lykke til. Killer kabinett. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Takker for bra svar ;D Har kanskje et par led vifter liggende Tror du jeg kan ta ut det led lyse som sitter bak lokket å putte det vesiden av power knappen? Eller er det vansklig å gjøre det uten at det blir stygt? Endret 21. mai 2007 av Geisner Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Tror det kan bli vanskelig. Er ikke noe særlig dreven på casemodding området jeg heller. Legg det inn på casemod-delen av forumet du, så får du sikkert bedre svar enn det jeg klarer å svare deg på. Lykke til. Endret 21. mai 2007 av LockBreaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå