avtrekkeren Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 http://www.gameshop.se/?id=38485&format=&c...ription&sm=1_10 Småfrekt Bildet har jeg sett for lenge siden, er vel fake så det holder, men at en webshop legger et uannonsert spill ut for salg er vel ikke helt bra... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er vel snakk om forhåndsbestilling, og det er ikke uvanlig selv om spillet ikke er annonsert ennå... Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er vel snakk om forhåndsbestilling, og det er ikke uvanlig selv om spillet ikke er annonsert ennå... 8666411[/snapback] Har du noen andre eksempler? Tviler på at dette er lov. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Andre eksempler? Jeg har sett butikker tatt imot forhåndsbestillinger på Starcraft 2 for flere år siden, det samme med Halo 3. Shenmue 3, Red Alert 3 er også spill jeg har sett forhåndsbestillinger på. Jeg har ikke noe link å gi deg, det er ikke akuratt som om jeg ofrer dette noen tanke egentlig. Butikkene får noen e-mails, så bare oppretter de spillet i databasen for å blidgjøre kunden. Nettbutikker som ebgames.com og play.com får gjerne infoen litt før alle oss andre noen ganger, og avogtil skjer det lekasjer der de legger spillene ut for salg(forhåndsbestillinger) før selve spillet er annonsert. Kan ikke se hvorfor det ikke skulle være lov. Ikke tar de pengene dine, ikke lover de noen dato. Om de derimot tar pengene dine og ikkke leverer som lovet, da har du en sak Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan ikke se hvorfor det ikke skulle være lov. Ikke tar de pengene dine, ikke lover de noen dato. Om de derimot tar pengene dine og ikkke leverer som lovet, da har du en sak 8667874[/snapback] Misforstod. Forstod det slik at du betalte elektronisk for noe osm aldri kom. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Mener likevel at det er en ytterst tvilsom (i beste fall) måte å drive butikk på Og, man kan faktisk "kjøpe" det for kr 399,- (varen havner i handlevognen - orker ikke sjekke om de trekker penger fra konto ) Har forresten aldri sett andre webshops selge et spill på denne måten før (ikke annonserte spill + juksecover) - så om noen har solgt Starcraft 2 i mange år allerede får det bli din bevisbyrde. Greit nok at det står at pris og releasedate ikke er bekreftet, men man får da inntrykk av at produktet er offentliggjort. Jaja, butikken er jo svensk.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg er helt enig med deg, men jeg sa bare at dette ikke er noe unikt tilfelle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå