osse85 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Bestilte meg en I6400 fra dell. Da det ikke går å oppgradere nettverkskortet på den billigste prosessoren ringte jeg inn for å få det. Bestilte bluetooth og 3945 nettverkskort. Pc'n jeg fikk i dag kom uten bluetooth og med et Intel Next-Gen Wireless-N Mini-Card. Ordrebrekreftelsen skummet jeg bare gjennom, og ser nå bluetooth og nettverkskortet ikke er spesifisert, men det er det kortet som pc'n ble levert med. Og ja, jeg SPESIFISERTE 2-3 ganger at jeg skulle ha bluetooth.Fra jeg bestilte til jeg fikk pc'n gikk det 3 uker, og skal jeg sende den inn for å få det fikset tar det vel tilsvarende tid. Grunnen til å kjøpe den er fordi det er den eneste til under 7k som kan leveres med bluetooth innebygget. Hva burde jeg gjøre? Osse Lenke til kommentar
ventle Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 er vel bare dell som kan gjøre noe med det, men om de setter seg på bakbeina så har du jo alltids den 14 dagers ubetingede angreretten å støtte deg på. Ring og spør dem i hvertfall, skader jo ikke så kan du melde tilbake om de gjør seg vanskelige Lenke til kommentar
osse85 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Noen som har erfaring med dell og retur? Vurderer sterkt å bruke angrefristen, selv om det vil koste like mye å sende den i retur som å kjøpe blåtann-tingen på en nettbutikk å *trøske* sjit'n på plass. Har lagt igjen navn og nr, har og sendt inn mail, men ikke hørt noe. Æ skal ganje dell i kveld når æ legg mæ Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 angreretten skal være kostnadsfri for forbrukeren, dvs Dell skal dekke returkostnadene. bluetooth-adapteren er forøvrig proprietær og kan kun kjøpes fra dell (om du skal ha den interne). Lenke til kommentar
osse85 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg tror ganinga hjalp. Ser ut til at jeg får tilsendt bluetooth å må montere den selv. Får det bekreftet senere i dag. En bekymring mindre i mine hektiske eksamensforberedelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå