Henry9 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg skal bli medlem, så skriver jeg at jeg ska ha en ny bruker så kommer det opp at jeg ska skrive inn "enter the sign-in informasjon for the master account that will be associated with the new sub account.. Kan jeg registrere meg fra PC'en ? Kan noen gi meg en link? Endret 21. mai 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du må da bare lage deg en master account. Å skrive inn informasjonen den ber om når den ber om det. Ikke så veldig vanskelig. Men viss du har USB tastatur på dataen så bare plugg det i. Gjør ting litt lettere å skrive. Ellers så gjøres dette på PS3 og ikke på PC. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Skjønner... Klarer det nå !;P Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hvor lager man en Master account ? Er det på samme sted? Det står der at.. Enter the sign in informasjon for the master greiene, that vill be associated with thenew seb account ... Så skriver jeg inn Epost addreassen og et passord jeg vil ha men da kommer det..... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hæ? Så kommer det At passorde er feil :S Jeg har jo ingen bruker en gaaang... HÆ? Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dersom du minst er over 10 år så burde det være en enkel sak å registrere en konto slik at du kan benytte PS store og andre online tjenester. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Veit at det ska være enkelt da ;P Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Kontoene til forskjellige brukere lager du helt til venstre i XMB menyen (den som kommer opp når du starter PS3 uten spill i maskinen) under Users-mappen, Users er engelsk og betyr brukere. Master-accounten er den første brukeren som ble lagd på din PS3. Helt til høyre på XMB-menyen under Friends-mappen, står din egen konto i tillegg til alle vennene dine, dersom du er blå er du allerede inlogget, dersom du er rød er du ikke innlogget. Det er denne kontoen som blir brukt i PS Store. Hos meg blir jeg inlogget automatisk, siden jeg har valgt at den skal huske passordet. Men du kan trykke på trekant-tast når du har valgt navnet på brukeren som er innlogget, og velge 'Sign Out', da kan du deretter gjøre samme prosess og velge 'Sign-in' for å logge på i PSN-nettverket med den kontoen. Isåfall vil du da få opp e-postadressen du brukte når du registrerte deg, på en inloggingskjerm, og sprørsmål om passord du har på kontoen din, dersom du ikke husker konto-nummeret er det en knapp som står 'Forgot Password', hvis du trykker på den knappen 'tipper' jeg at du vil få en påminnelse om passord i eposten som ble brukt ved registrering av konto. Da er det bare å lese e-posten du har fått på PC'n din, for så å skrive ned passordet på papir, og gå ut til ps3'en din og skriver inn passordet som står på papirlappen. Håper dette hjelpte. Endret 22. mai 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Kontoene til forskjellige brukere lager du helt til venstre i XMB menyen (den som kommer opp når du starter PS3 uten spill i maskinen) under Users-mappen, Users er engelsk og betyr brukere.Master-accounten er den første brukeren som ble lagd på din PS3. Helt til høyre på XMB-menyen under Friends-mappen, står din egen konto i tillegg til alle vennene dine, dersom du er blå er du allerede inlogget, dersom du er rød er du ikke innlogget. Det er denne kontoen som blir brukt i PS Store. Hos meg blir jeg inlogget automatisk, siden jeg har valgt at den skal huske passordet. Men du kan trykke på trekant-tast når du har valgt navnet på brukeren som er innlogget, og velge 'Sign Out', da kan du deretter gjøre samme prosess og velge 'Sign-in' for å logge på i PSN-nettverket med den kontoen. Isåfall vil du da få opp e-postadressen du brukte når du registrerte deg, på en inloggingskjerm, og sprørsmål om passord du har på kontoen din, dersom du ikke husker konto-nummeret er det en knapp som står 'Forgot Password', hvis du trykker på den knappen 'tipper' jeg at du vil få en påminnelse om passord i eposten som ble brukt ved registrering av konto. Da er det bare å lese e-posten du har fått på PC'n din, for så å skrive ned passordet på papir, og gå ut til ps3'en din og skriver inn passordet som står på papirlappen. Håper dette hjelpte. 8669442[/snapback] Takk.. Nå går jeg inn på der men blir medlem, så står det at jeg ska vente... *Jeg venter* Så kommer det Account sign-up Så tar jeg Yes, I want to create a new account, Jeg gjør det.. Så må jeg vente *Venter* Så kommer det opp mye som jeg må lese, det gjør jeg, så tar jeg continue.. Jeg venter *Venter Så ska det skrive inn hvor jeg er fra, Norge engelsk 3nov 1992.. så har jeg gjort det, Så kommer det " You will need a parent or Legal guardian..." Så komme At ejg Skal skrive inn noe greier ! hva nå... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Så komme At ejg Skal skrive inn noe greier !hva nå... 8671041[/snapback] A wild shot in the dark, men skriv inn det den ber deg om? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Takk.. Nå går jeg inn på der men blir medlem, så står det at jeg ska vente... *Jeg venter* Så kommer det Account sign-up Så tar jeg Yes, I want to create a new account, Jeg gjør det.. Så må jeg vente *Venter* Så kommer det opp mye som jeg må lese, det gjør jeg, så tar jeg continue.. Jeg venter *Venter Så ska det skrive inn hvor jeg er fra, Norge engelsk 3nov 1992.. så har jeg gjort det, Så kommer det " You will need a parent or Legal guardian..." Så komme At ejg Skal skrive inn noe greier ! hva nå... 8671041[/snapback] Det du må gjøre er å få din far, mor eller nærmeste foresatte over 18 år til å hjelpe deg, de skal ha en master account på PS3, og de kan deretter kan de gå inn på parental controls og bestemme om hva du skal ha tilgang til siden det er mulig å laste ned ting som har høyere anbefalt aldersgrense enn 14 år i PS Store, f.eks. Super-Rub-a-Dub passer for en 8-åring, men det blir litt dumt om samme 8-åring går inn i butikken og laster ned siste demo av FEAR. (regner med du er 14 år siden du nevner 3 november 1992) Da kan dine foresatte stille inn PS3 til å gi deg tilgang, til ting de synes passer deg, de kan også overføre evt. ukepenger til din konto, når de ønsker det, som du kan handle for om du vil. Det er også masse gratis spilldemoer og lignende der. Dersom de ikke er særlig flink til slikt, eller skjønner forklaring i Playstation 3 bruker-manual som følgde med Playstation 3, eller skjønner forklaringene som står i Online-manual'en, vil jeg anbefale dem å ringe til Sony support, så kan de forklare mere om 'parental guidance', og registrering på PSN. Endret 23. mai 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) åååja... Da skjønner jeg det trur jeg ;P elller ikke helt, 1 ting bare, Hvor lager foreldrene en sånn konto? Har de den fra før elle? Endret 23. mai 2007 av Henrymeen21 Lenke til kommentar
albions Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 åååja... Da skjønner jeg det trur jeg ;P elller ikke helt, 1 ting bare, Hvor lager foreldrene en sånn konto? Har de den fra før elle? 8680617[/snapback] Mener du alvor.. i så fall LOL :!: Lenke til kommentar
ekorn4 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 jeg har prøvd å signe up playstation network, for jeg vil gjerne gå inn i playstion store. Så taster jeg inn land og dato for dagen osv. Så kommer det opp en tekst " You do not meet the eligibilty requirements for creating an account" Lurte på om noen visste hva man skulle gjøre for å få dette til å gå =) Takk Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 1. Få mamma, pappa, storesøster eller storebror til å lage en master account. 2. Lag deg en sub account. 3. Det burde løse problemet ditt. Eventuelt kan du lyve på deg at du er over 18. Lenke til kommentar
ekorn4 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 jeg er nitten år, men vet ikke hvordan man lager en master acount.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 dato for dagen? Sikker på at du ikke tastet inn date of birth (fødselsdag?).. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Hvoooor langer jeg den master konto greia? nå har nette klikka her hjemme, det trå løse så da må jeg vente litt Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Seriøst ? what in the fuck ? Kidsa er late å giddes løse disse dager as haha må jo være kødd detta ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå