skylinepower Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 hvordan overklokke nintendo DS? nr2 Det er overklokking så, derfor tar jeg dette her. noen som kan si hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
TordO Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg så denne "overklokkingen" for en stund siden, og tenkte: "WOOW! Fett, men lite nyttig!".. Jeg aner dessverre ikke hvordan man gjør dette.. lodding er nok en viktig del.. EDIT: Jeg kan gjette på at man øker spenningen eller amperern, og dermed vil frekvensen gå opp.. er jo ikke en like avansert maskin som en vanlig pc... Endret 21. mai 2007 av TuppenX2 Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg så denne "overklokkingen" for en stund siden, og tenkte: "WOOW! Fett, men lite nyttig!".. Jeg aner dessverre ikke hvordan man gjør dette.. lodding er nok en viktig del.. EDIT: Jeg kan gjette på at man øker spenningen eller amperern, og dermed vil frekvensen gå opp.. er jo ikke en like avansert maskin som en vanlig pc... 8666095[/snapback] Kan du litt om strøm, vil du nok ikke øke amperen, da griller du stakkaren.. Gjetter meg til at dem minsket motstanden, og på en eller annen måte fant en måte å overklokke den på. Jeg vil derimot stille meg kritisk til å gjøre noe slikt selv, siden overklokking i en liten håndholdt dings neppe er noe som anbefales. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du har rett.. Kan bittelitt om strøm, og når jeg tenker meg om, så vil man ikke øke amperen nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå