desktop Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 I vår var jeg på Manchester United Academy i London og der hadde de noe som de kalte en Soccerwave. Spillerne likte den veldig godt og jeg tror dette er noe som passer fint både hjemme i hagen og på fotballtreningen. Har noen sett denne i bruk her? http://www.soccerwave.com/images/vod/play.html Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Synes den greia utifra den filmen virket genial. Fin trening for å forbedre teknikk. Hadde vært artig med en slik. Lenke til kommentar
desktop Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Synes den greia utifra den filmen virket genial. Fin trening for å forbedre teknikk. Hadde vært artig med en slik. 8667668[/snapback] Ja, det hadde det, men selges den på sportsbutikker ? Lenke til kommentar
CartiPartey9 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Soccerwave virker som et fremadstormende produkt som kommer til å bli kjempe populært. Jeg tror det bare er snakk om tid før denne blir å se i norske hager, på løkka, skoler og i fotballklubbene rundt om.. Et redskap som er med på å gjøre egentrening mer variert og som gjør at dagens barn og unge kan forbedre sine fotball ferdigheter.. VIRKELIG EN GLAD NYHET FOR FOTBALL NORGE!! NÅR?? Lenke til kommentar
desktop Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Nå selges den i Norge, her er butikken: www.soccerwavenorden.com Her er en film av den i bruk Endret 31. august 2007 av desktop Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 rett og slett genialt Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ser ut som en veldig sndeig måte å trene teknikk på ja. Spesielt for egentrening. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ingen tvil om at dette er en genial oppfinnelse, men prisen er litt stiv. Selv om det sikkert er bedre å bruke penger på en soccerwave enn hva det er å bruke penger på en Playstation eller noe lignende. Lenke til kommentar
tolan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ingen tvil om at dette er en genial oppfinnelse, men prisen er litt stiv. Selv om det sikkert er bedre å bruke penger på en soccerwave enn hva det er å bruke penger på en Playstation eller noe lignende. 9402054[/snapback] Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hvor mye koster den? 9453531[/snapback] 2792,- Genial sak, men altfor dyr for meg... Kanskje satse på en egenlaget? Lenke til kommentar
PaoloMaldini Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 nesten 3000 kroner? sjukt! Lenke til kommentar
desktop Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Den koster ikke 2700 kr. Den koster 3490 + frakt. Vil mann bli god i fotball må det satses... Jeg syntes ikke det er spesielt dyrt. Min blir flittig brukt og fremgangen er enorm, det er vanskelig å beskrive hvor god det føles å ha full kontroll på vollyen og gang på gang få klokkerene treff på mål !! Uansett, jeg angrer ikke på kjøpet og anbefaler den virkelig til alle som spiller fotball !! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Kom over denne på nettet og søkte etter den inne her, noen fler som har kjøpt den og har meninger og erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå