Gå til innhold

et par spørsmål til DS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk et spillkort som har internettmuligheter, som f.eks. mario kart, metroid prime, Opera nettleseren osv.

Vet ikke hvor du får kjøpt tomme spillkort. Dog kan du kjøpe spillkort hvor du kan putte en minnebrikke med spill på i.

Mange spill som kan anbefales da biblioteket er stort. Hva er dine preferanser? Jeg spiller Another Code: Two Memories som jeg kjøpte på QXL for litt siden. Ellers digger jeg Mario 64 DS og Castlevania: Dawn of Sorrow. Mario Kart er også et sikkert kjøp. Ellers kan du se tråder om kommende og anbefalte spill her i forumet.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor du får kjøpt tomme spillkort. Dog kan du kjøpe spillkort hvor du kan putte en minnebrikke med spill på i.

ser at det går an og kjøpe miniSD kort, går det?

link 1

link 2

link 3

fant dette som virket spennende, stemmer det?

Nintendo MP3 Player benytter vanlige SD-kort til å lagre musikk; bare overfør sangene til SD-kortet via PC'en din og alt er klart - ingen programvare, ingen konvertering, ikke noe problem

kilde

Lenke til kommentar
kan noen svare på det eller?

siden det hadde vært greit og had et slikt kort hvis det går an?`

sebd gjerne en PM om du ike tårr og skrive for mye her :p

8691349[/snapback]

Nintendo MP3 Player benytter vanlige SD-kort til å lagre musikk; bare overfør sangene til SD-kortet via PC'en din og alt er klart - ingen programvare, ingen konvertering, ikke noe problem

Den bruker vanlige SD kort. ikke MiniSD..

har du MP3 spiller fra før så anbefaler jeg at du bruker den.

Tenker du på homebrew(*host hark, jeg sa ikke det*) så blir det en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...