Treblad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Vil dere anbefale home.no eller start.no? Jeg har hostet en side på home.no , men vurdere å bytte til start.no Hva mener dere? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 start.no støtter php, det gjør ikke home.no.. plus at det er 30MB istedenfor 20MB på start.no! Selv bruker jeg home.no, pga lettere registrering og noe lettere url Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har du bruk for plass kan du vel egentlig bruke begge deler, og bruke home.no adressen siden den er enklest, og bare bruke start til filer eller bilder. Du kan også få deg en adresse på moo.no som linker videre til home.no adressen... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg har et .tk domene som jeg bare linker videre til home.no , derfor har det ikke noe å si om start.no har lang adresse. Men jeg vet ikke helt om jeg skal bytte.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 www.lycos.co.uk er bra . pHp og mySQL database http://diskuter.tk har lycos host Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå