river Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei! Som dere ser er dette et noe spesielt spørsmål. hehe.. :wink: Det jeg lurte på om noen her vet hva foreksempel et dusin roser betyr? Du har jo så mye forskjellig som f.eks. 1 rose betyr noe, 3 roser betyr noe +++.. Det jeg lurte på var hva de forskjellige betyr? noen som kan hjelpe. hehe.. ikke akkuratt hardware dette men fant ikke noe på nettet. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Rosenes Betydning: 1 rose du er alt for meg 2 jeg vil reise bort med deg 3 jeg vil treffe deg igjen og ha en fremtid med deg 4 jeg akter deg høyt og takker deg 5 jeg vil gjøre alt for deg 6 jeg tror ikke på dine løfter 7 jeg elsker deg 8 jeg er din til døden 9 jeg vil være alene med deg 10 vil du bli min hustru Farger: Rosa jeg er forelsket i deg og er deg tro rød jeg lengter etter deg oransje jeg er din venn mørkerød jeg venter på deg fiolett jeg ønsker deg all lykke gul du er solen i mitt liv hvit jeg tror på din ærlighet og uskyld En bukett med rød, blå og hvite blomster er ett frieri. * Fant det på nettet, ble litt nysgjerrig, men om det er korrekt vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Mener å huske at hvite roser betyr død, brukes i begravelser ol. Lenke til kommentar
macos Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 og man må alltid gi 3, 5 eller 7 roser av en eller annen grunn??? Lenke til kommentar
PueRiL Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 nei, man trenger ikke gi roser i det hele tatt... blomster er bare vas. de bare visner ikke sant? -d eneste romantiske med roser er hvis man har gått ut i blomsterenga og plukket dem selv *aahhh* the springtime is ahead... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå