LockBreaker Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei. Jeg har et ørlite spm. Vil dette vannkjølingssettet passe i dette kabinettet? Kabinett: Lian Li PC-6277 Vannkjølingssett: Swiftech H20APEX Ultra Plus Og en ting til, er coolerkit.dk en seriøs leverandør? Jeg vurderer nemmlig å kjøpe dette kitet av de. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tja, det er vel berre plass til 1*120mm opp på toppen, men det skal vel går an å få det til å passe til 2*120mm rad. Men det trengst vel ein god del modfikasjon. Men eller så er tanken og pumpa ikkje så stor, så eg trur at du skal få ganske bra plass i det kabinettet.... Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Kan jo montere radiatoren på utsiden, bakpå? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan jo montere radiatoren på utsiden, bakpå? 8666148[/snapback] ja, så lenger det går/sitter fast og der bra luftflyt rundt så ser går det heilt sikkert bra Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har samme kabinett og en dobbel rad. Jeg har skjært hull i bunnen av kabinettet og montert radiatoren på utsiden av kabinettet og viftene på insiden. Da slipper jeg å blokkere for PCI-spor etc. Du må skaffe deg noen nye føtter til kabinettet, evt. sette det på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå