Lars_Olav_N Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei Jeg har i dag bredbåndstelefoni gjennom TelevoIP med en Grandstream 486 adapter. Til høsten skal jeg studere et halvt år i Frankrike. Jeg lurer da på hva som vil skje dersom jeg skulle ta med telefon + adapter og koble dette på nøyaktig samme måte som jeg har det i dag i et annet land. Vil dette virke? Hvordan blir det eventuelt med nummeret jeg har i dag? Dersom det ikke virker, er det noen annen måte å få det til å virke på enn å bestille på nytt fra en Fransk operatør? Lenke til kommentar
hharink Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Leser her. http://www.freakforum.nu/forum/printthread.php?t=41865 åpenbart går det med en telio adapter... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det burde jo ikke være noe problem. Det er jo ikke noen 100% sikker måte å sjekke at din ip faktisk ikke er norsk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det vil fungere helt utmerket i Europa. Det er først når du kommer så langt unna at du får høy ping mot server at det blir et problem. Du beholder selvsagt samme nummer som før Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tja. Folk har jo rapportert telio fungerende helt fint både i USA og i asia Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 I USA vil du få 150-200 i ping. Mulig det vil fungere ok med en liten taleforsinkelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå