Fphonex Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hey... driver med den achiv... som man skal samle inn alle bilene! men kan ikke finne den pick upen til los muertos... lurte på om noen ville hjelpe meg? mvh Fphonex Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Har ikke noe konkret tips om hvor du finnern, men det virker som om spillet kun laster inn noen få av biltypene av gangen. Vi (spilte co-op) leita etter en bestemt bil i Shai-gen. Det kom bare sekshjulinger hele tiden, var sykt irriterende. Men så dingla vi litt rundt noen andre steder og da vi kom tilbake igjen, tøyt det over av den typen vi mangla. Fjasa rundt i Volk engang også og leita etter Ramp Trucks. Kliss umulig å finne, men etter en liten rundtur noen andre steder i byen, så var det proppfullt av dem i Volk. Så det kan være det hjelper å lumpe rundt noen andre steder, og så returnere til Los Muertos etterpå. Da kan det være du finner'n. Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 det skal eg prøve thx Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 om du trenger hjelp til noen achievements er det bare å stikke inn på http://www.xbox360achievements.org/ Genial side om du er en achievements sanker Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Den baggage carrier er den vanskeligste.. Hvis du ikke har vært på noen sider å sett, så fionner du den på oljeplattformen til Golyak.. Du må selfølgelig ta han først, så må du gå til Supply Point så kan du gå tilbake og hoppe opp på Heli-Pad-en så finenr du to stykker... Bare hop med den ned og gå forsiktig over røret og kast den on-shore.... Jeg har Achievementet.. Hey...driver med den achiv... som man skal samle inn alle bilene! men kan ikke finne den pick upen til los muertos... lurte på om noen ville hjelpe meg? Den er det bare og vente på.. Så kommer den en eller annen gang.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Mener jeg har sett den baggage carrier'n i den store "Vikingskipet"-liknende hallen i Shai-gen også... Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 fant alle bilene uten og pruke nettet hehe... kan godt hende det, at den ligger der også men jeg fant den bilen på pljeplatformen jeg da Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Uten å bruke nettet? Du er jo på nettet nå og spør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå