Lekser Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) De Fantastiske Fire møter sin hittil største utfordring, når den intergalaktiske budbringer, The Silver Surfer, kommer til jorden for å forbrede den totale ødeleggelse. Reed, Sue, Johnny og Ben må igjen ta opp kampen mot det onde, og det blir ikke noe bedre når deres dødelige fiende Dr. Doom blandes inn i spillet. Fantastic Four: The Rise of the Silver Surfer er fortsettelsen til Marvel suksessen av samme navn. Filmen er regissert av Tim Story, som også regisserte den første Fantastic Four filmen. I rollene som Fantastic Four ser vi Jessica Alba, Ioan Gruffudd, Chris Evans og Michael Chiklis. Forventninger til filmen? Endret 21. mai 2007 av June-aid Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Den blir like ræva som den første.. men hva så .. når Norrin Radd er med er alt ok ... GALACTUS ER EN FUCKINGS LILLA SKY!! ARRRG!! PS: trailer http://www.apple.com/trailers/fox/fantasti...hesilversurfer/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Skal nok se denne Likte den første så. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Den første var på det beste middelmådig, men det blir nok til at jeg ser denne óg, da Jessica Alba ikke er å forakte. Forresten, Dr. Doom? ^^ Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 GALACTUS ER EN FUCKINGS LILLA SKY!! ARRRG!! 8665243[/snapback] ... Kødder du? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 GALACTUS ER EN FUCKINGS LILLA SKY!! ARRRG!! 8665243[/snapback] ... Kødder du? 8671953[/snapback] Sies så.. men Avi Arad sier at det blir nok Galactus for fansen .. men hen er jo kjent for å dra sannheten litt langt ut.. og ja .. Dr. Doom er tilbake i hva de kaller "Full Doom" altså han er like kraftig som i bladene.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 http://www.nbc.com/Heroes/fantastic_four/ noen TV reklamer.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 OK nå er det litt mer usikkert angående Galactus i filmen... for i en av TVreklamene kommer det nemlig en skygge over en planet som minner FÆLT om hjelmen til Galactus For dere som ikke vet hvem Galactus er .. så er han en stor jævel som "spiser" planeter med en tydlig japansk inspirert hjelm her er noen bilder fra spillet "Ultimate alliance" altså IKKE! fra filmen.. men det er sånn han BURDE! se ut i filmen.. (det er Silver Surfer han har i hånden sin..) Hvis Galactus ER galactus i filmen så kommer jeg til å se filmen 4-5 ganger bare pga han.. selv om filmen ellers nesten garrant kommer til å suge stort Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Likte film nr1 veldig godt, trur jeg kommer til og elske film nr2. Silversurfer er så jævla kul, men best av alt. Dr. Doom Elsker han Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg håper denne filmen blir bedre enn den første som var helt elendig. Men Doug Jones er et geni og jeg gleder meg til å se han som silver surfer. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Får vi se Jessica Alba strippe ned til undertøyet, så er det verdt noen kroner. Men den første filmen var elendig, og jeg tviler på at 2'ern blir så mye bedre Pantera Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Så lenge filmen holder seg unna kjipe klisjeer og teite kommentarer så kan filmen bli bra. Men jeg har ikke troa. Er noe med marvel, enten skuffer filmene eller så er de bra. På min marvel-skuff-liste har vi: Daredevil, Electra, Fantastic Four, Ghost Rider, X3 De andre filmene er jeg fan av though Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Du mener at X-Men 3:The Last Stand var dårlig? Come again, forklar Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hva andre mener, mener andre. Uansett så gleder jeg meg veldig, likte eneren Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Du mener at X-Men 3:The Last Stand var dårlig? Come again, forklar 8775572[/snapback] den var ræva... ikke noe annet enn Actionmat.. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Du mener at X-Men 3:The Last Stand var dårlig? Come again, forklar 8775572[/snapback] den var ræva... ikke noe annet enn Actionmat.. 8782537[/snapback] Nåja, bare ren action er helt feil. Det var mye fokus på spesialeffekter det er sant det, men det var mye annet også. Forøvrig skal jeg se denne filmen, men tror ikke det blir noe spes. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg syntes X-Men 3 var temmelig dårlig, jeg også. Den hadde ingen ting av det som gjorde 1'ern og 2'ern god (vel, bortsett fra X-folk da, men det burde nesten være opplagt). 1'ern av Fantastic Four var patetisk, så jeg venter nok ikke på 2'ern. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jaja .. blir nok kino tur :/ selv om jeg nå har sett den Den hadde bedre åpningsdag enn de forventet, det blir en tredje Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Så filmen for et par dager siden, likte den egentlig noe jævlig. Film som passa min smak akuratt, noen små ting jeg gjerne ville gjort om på. Men alt i alt, en veldig bra film, gleder meg til å se den på kino. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Filmen var ikke så aller verst. Helt grei, men ikke noe spesielt mer enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå