Gå til innhold

Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer-tråden

Lekser

Anbefalte innlegg

De Fantastiske Fire møter sin hittil største utfordring, når den intergalaktiske budbringer, The Silver Surfer, kommer til jorden for å forbrede den totale ødeleggelse.

Reed, Sue, Johnny og Ben må igjen ta opp kampen mot det onde, og det blir ikke noe bedre når deres dødelige fiende Dr. Doom blandes inn i spillet.

Fantastic Four: The Rise of the Silver Surfer er fortsettelsen til Marvel suksessen av samme navn. Filmen er regissert av Tim Story, som også regisserte den første Fantastic Four filmen.

tn_poster.jpg

fantastic21.jpg

I rollene som Fantastic Four ser vi Jessica Alba, Ioan Gruffudd, Chris Evans og Michael Chiklis.

Forventninger til filmen?

Endret av June-aid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GALACTUS ER EN FUCKINGS LILLA SKY!! ARRRG!!

8665243[/snapback]

...

Kødder du?

8671953[/snapback]

Sies så.. men Avi Arad sier at det blir nok Galactus for fansen .. men hen er jo kjent for å dra sannheten litt langt ut..

og ja .. Dr. Doom er tilbake i hva de kaller "Full Doom" altså han er like kraftig som i bladene..

Lenke til kommentar

OK nå er det litt mer usikkert angående Galactus i filmen...

for i en av TVreklamene kommer det nemlig en skygge over en planet som minner FÆLT om hjelmen til Galactus

galactuswx9.th.gif

For dere som ikke vet hvem Galactus er .. så er han en stor jævel som "spiser" planeter :p med en tydlig japansk inspirert hjelm

her er noen bilder fra spillet "Ultimate alliance" altså IKKE! fra filmen.. men det er sånn han BURDE! se ut i filmen..

muagalactusgj9aj7yg8.gif

mua_galactus_1.jpg

mua_galactus_2.jpg

(det er Silver Surfer han har i hånden sin..)

Hvis Galactus ER galactus i filmen så kommer jeg til å se filmen 4-5 ganger bare pga han.. selv om filmen ellers nesten garrant kommer til å suge stort

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så lenge filmen holder seg unna kjipe klisjeer og teite kommentarer så kan filmen bli bra. Men jeg har ikke troa.

Er noe med marvel, enten skuffer filmene eller så er de bra.

På min marvel-skuff-liste har vi:

Daredevil, Electra, Fantastic Four, Ghost Rider, X3

De andre filmene er jeg fan av though

Lenke til kommentar
Du mener at X-Men 3:The Last Stand var dårlig? Come again, forklar :hmm:

8775572[/snapback]

den var ræva... ikke noe annet enn Actionmat..

8782537[/snapback]

Nåja, bare ren action er helt feil. Det var mye fokus på spesialeffekter det er sant det, men det var mye annet også.

Forøvrig skal jeg se denne filmen, men tror ikke det blir noe spes.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...