Gå til innhold

Satanist blogg på vg.no

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leste 20 linjer og fant ingenting tilnærmet troverdig engang.

8672937[/snapback]

Ser ikke sånn ut på bildene dine iallefall. Virker som om du er en person som kaller på det onde via ritualer etc. :/

8674672[/snapback]

Unnskyld?

Lenke til kommentar

Det er ikke musikken som er problemet. Det er personen. Det er faktisk de færreste medlemene av "Norwegian Black Metal band" som faktisk er satanister. Det er mest utbredt blant fans, men det er svært få av dem også. Bare noen få miljøer.

Vi har jo hatt eksempler på som har spillt i Mayhem som ikke har vært helt klare i toppen, og for å ikke glemme Varg Vikernes. Dette er ikke mitt spesialfelt siden jeg hører mest på 70 talls rock, men har noen svette blackmetal venner med langt hår og sorte klær. (Nei, de er ikke satanister) :p

Lenke til kommentar
Det er ikke musikken som er problemet. Det er personen. Det er faktisk de færreste medlemene av "Norwegian Black Metal band" som faktisk er satanister. Det er mest utbredt blant fans, men det er svært få av dem også. Bare noen få miljøer.

Vi har jo hatt eksempler på som har spillt i Mayhem som ikke har vært helt klare i toppen, og for å ikke glemme Varg Vikernes. Dette er ikke mitt spesialfelt siden jeg hører mest på 70 talls rock, men har noen svette blackmetal venner med langt hår og sorte klær. (Nei, de er ikke satanister) :p

8674945[/snapback]

Støttes, gutten vil bare være ekstrem siden han er ung, trur de fleste husker den tiden *grøss*, trur jeg faktisk tok på meg ett gothisk armband på den tiden, har den fortsatt, bruker den bare aldri.

Liker å gå i normale klær uansett ^^

Lenke til kommentar
Marylin Mansion og Metallica har ikke noe med metal og satanisme og gjøre.. Er bare soft rock, er ikke det at jeg ikke hører på Metallica, men er jeg da satanist om jeg hører på Slipknot, cradle of filth, inflames og sånn musikk? Nei. Er en helt vanelig gutt.

8680335[/snapback]

Religion er ikke definert av hva man hører på. En kamerat av meg er protestant (kristen) og hadde en rimelig hard Death Metal-periode iløpet av noen år.

Men band har en tendens til å få skylda for tragiske hendelser.

Lenke til kommentar
Men band har en tendens til å få skylda for tragiske hendelser.

8680742[/snapback]

Hehe stemmer.

Når noen bandmedlemmer spiser et lik eller kutter det i ti og henger det opp får naturligvis musikksjangeren skylda. :hmm:

Selv hører jeg på sånn koselig metal som in flames, og er ellers en lys gutt med kort hår og fargerik klesstil. Ingen religion inni bildet! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...