Gå til innhold

Satanist blogg på vg.no

knutby

Anbefalte innlegg

Noen som av en eller annen grunn sparte på en link til den lille satanspiren som skrev en blogg på vg.no for litt siden?

Handlet noe om at han hadde blitt oppslukt av acdc og konvertert helt og havnet i kulter osv. tok helt av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som av en eller annen grunn sparte på en link til den lille satanspiren som skrev en blogg på vg.no for litt siden?

Handlet noe om at han hadde blitt oppslukt av acdc og konvertert helt og havnet i kulter osv. tok helt av.

8665026[/snapback]

Er han seriøs eller?

Tror dette er noe av det rareste jeg har lest noen gang... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg tror han av en eller annen grunn. Det var vel ikke AC/DC som gjorde han til satanist, det var bare starten. Han ble revet med og hørte på mer og mer rock, gikk over til hard metall osv. Jeg regner med at bandene han hørte på var hans idoler, han ville være som de, så han lot håret vokse og ble seende ut som en satanist. Hvis han likte innholdet i sangene, som jeg ser for meg ikke er knyttet til noe med kristendom, så meldte han seg ut av statskirka.

Dette ble jo stort sett det samme som han sa selv, men jeg har ingen problemer med å tro at det er sant!

Endret av moone
Lenke til kommentar
Jeg regner med at bandene han hørte på var hans idoler, han ville være som de, så han lot håret vokse og ble seende ut som en satanist.

8666914[/snapback]

Phew, da priser jeg meg lykkelig for at jeg har kort hår :p

Men bare for å si noe angående trådens tema: Jeg klarte ikke ta den seriøst når jeg leste det der, det ble alle klisjeene på en gang spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...