knutby Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som av en eller annen grunn sparte på en link til den lille satanspiren som skrev en blogg på vg.no for litt siden? Handlet noe om at han hadde blitt oppslukt av acdc og konvertert helt og havnet i kulter osv. tok helt av. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Fant den. Det har komt eit par svar på den også: Eg går med sort, men er ingen satanist. Metall og klaging Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Var skrevet så alvorlig at den var morsomt. "ungdommen nå til dags. mangler helt kontroll" Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Var i alle fall eit ganske fornøyelig innlegg... Men kan han seriøst ha meint det han skreiv, at AC/DC kan gjere folk til satanister? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som av en eller annen grunn sparte på en link til den lille satanspiren som skrev en blogg på vg.no for litt siden? Handlet noe om at han hadde blitt oppslukt av acdc og konvertert helt og havnet i kulter osv. tok helt av. 8665026[/snapback] Er han seriøs eller? Tror dette er noe av det rareste jeg har lest noen gang... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Uansett hva det er ment som: Jeg klarer ikke å ta det seriøst. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 klarer ikke akkuratt ta det seriøst sjøl heller. Virka bare litt merkelig Greit at folk endrer musikksmak og sånt, men var skrivi litt sært. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg klarer å ta det særiøst. Det starter ofte med rock og går over til Blackmetal. Jeg tror ikke det finnes mange som først hører på hip hop og plutselig en dag blir frelst av blackmetal Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 For godt til å være sant, dessverre. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Fyren forteller bare sin historie, han sier ingenting om at det var AC/DC som gjorde han til satanist. Men dere skal vel bare whine i vei som vanlig. Han er jo tross alt VILT IDIOT Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg elsker ensomhet, mørke rom, sorg, hat, og ritualer. Hahaha! Lenke til kommentar
hauska Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg tror han av en eller annen grunn. Det var vel ikke AC/DC som gjorde han til satanist, det var bare starten. Han ble revet med og hørte på mer og mer rock, gikk over til hard metall osv. Jeg regner med at bandene han hørte på var hans idoler, han ville være som de, så han lot håret vokse og ble seende ut som en satanist. Hvis han likte innholdet i sangene, som jeg ser for meg ikke er knyttet til noe med kristendom, så meldte han seg ut av statskirka. Dette ble jo stort sett det samme som han sa selv, men jeg har ingen problemer med å tro at det er sant! Endret 21. mai 2007 av moone Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Herlighet.. Han sa det som om AC/DC var bandet som fikk han til å like metal. AC/DC er ikke akkurat metal. Men care, så lenge han sikker i det mørke rommet sitt.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 VG.no sluker det selvsagt rått og gir bloggen pubilisitet på fremsiden. =D Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg lo som faen. Jeg trodde det var ironisk skrevet Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg regner med at bandene han hørte på var hans idoler, han ville være som de, så han lot håret vokse og ble seende ut som en satanist. 8666914[/snapback] Phew, da priser jeg meg lykkelig for at jeg har kort hår Men bare for å si noe angående trådens tema: Jeg klarte ikke ta den seriøst når jeg leste det der, det ble alle klisjeene på en gang spør du meg. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 kan på mange måter si at ac/dc ledet meg til black metal faktisk Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Uansett hva det er ment som: Jeg klarer ikke å ta det seriøst. 8665575[/snapback] Ikke jeg heller, og hvis AC/DC gjør folk til satanister ligger jeg i faresonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå