dTd Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei! Her en dag fikk jeg lyst til å dra frem min ps2 igjen og spille metal gear solid 3, men det viste seg at ps2 hadde tatt kvelden så nå sitter jeg her og har über lyst til å spille mgs3 men har ikke ps2 så jeg lurer på om det er mulig å spille det på pc`n på en måte? håper ikke dette er ulovlig, har jo cdn for de som luer Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det finnes vel ps2 emulatorer, men disse er langt fra habile. Det er få spill som fungerer og de som fungerer fungerer nesten ikke verdt dritt uansett. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Du kan alltids prøve å kjøre det i en emulator, men det skal vel en del maskinkraft til for å klare å dra en PS2-emulator. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 ok, takk,,, men har dere noe mer info om det? min maskin har 1 gig ram 3800+ x2 cpu og 7900gt, bør den klare det? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 ok, takk,,, men har dere noe mer info om det? min maskin har 1 gig ram 3800+ x2 cpu og 7900gt, bør den klare det? 8700437[/snapback] Din pc bør klare emulering bra. Google og du vil finne alt du leter etter. Lykke til Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg gjennomførte det 3 ganger på en uke forige måned Det er jo f*** meg det beste spillet i spillhistorien! Edit: Glemte å nevne dette, du trenger ikke bekymre deg for at emulator er ulovlig. Viss du allerede har kjøpt spillet kan du laste det ned når som helst. Iallefall slik jeg har forstått det? Endret 27. mai 2007 av frinder Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Din pc bør klare emulering bra. Google og du vil finne alt du leter etter. Lykke til 8700456[/snapback] Feil, emulering har veldig med kor god maskinvare ein har. I emulering ligg trikset med programmeringa, noko som er ein vanskelig jobb. Beste tipset til trådstartar: Selg pc'n din og kjøp deg PS3 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 ahahaha, skjer ikke at jeg selger pcn for en ps3 bare får å game mgs3 azz men prøvde å finne litt ut av emaluator tingen... fikk bare sort skjerm med mgs :/ Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) ahahaha, skjer ikke at jeg selger pcn for en ps3 bare får å game mgs3 azz men prøvde å finne litt ut av emaluator tingen... fikk bare sort skjerm med mgs :/ 8712239[/snapback] Viss du kjøper ps3 så kan du få den nye Mgs 4... Er ikke kommet ut enda, men det blir veldig bra ^^ Endret 27. mai 2007 av frinder Lenke til kommentar
capy Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 spar penger til PS3. så kan du spille spillet med oppskalering og "glatting". det blir sikkert en god opplevelse. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Metal Gear Solid 3 er ikke spillbart med den eneste nevneverdige PS2 emulatoren som er tilgjengelig, pcsx2. Gi teamet bak emulatoren 6-12 måneder til så skal du se andre boller. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 jaja får satse på de andre bollene er raske ^^, Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Glemte å nevne dette, du trenger ikke bekymre deg for at emulator er ulovlig.Viss du allerede har kjøpt spillet kan du laste det ned når som helst. Iallefall slik jeg har forstått det? 8712011[/snapback] Vis meg den loven i Norges Lover som sier det. Warez er slettes ikke lov på noe vis, samme om man har spillet allerede eller ikke. Man kan ta sikkerhetskopier av sine originale spill, men lengre kommer man ikke. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hvorfor laste ned et spill man allerede har når man kan ta en kopi selv på 10 minutter? BIOS-en til PS2 må du selv rippe fra din egen PS2 da den er ulovlig å distribuere (copyrighted). Endret 31. mai 2007 av sedsberg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Metal Gear Solid 3 er ikke spillbart med den eneste nevneverdige PS2 emulatoren som er tilgjengelig, pcsx2. Gi teamet bak emulatoren 6-12 måneder til så skal du se andre boller. Og bare for å illustrere hvor fort utviklingen av Pcsx2 går så kan man lese i den siste oppdateringen at Metal Gear Solid 3 har gått fra svart skjerm, til ingame, med meget gode resultater. Edit: Endret bilde fra forumets servere, til Imageshack. Endret 8. juli 2007 av fargoth Lenke til kommentar
dTd Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 ah nice vil det si at jeg kan spille det med den Emulator greia nå? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) ah nice vil det si at jeg kan spille det med den Emulator greia nå? 8787796[/snapback] Ja, men først må du laste ned den nyeste versjonen av emulatoren. Det virkte ikke som at spillet kjørte perfekt enda. Du får lese og bedømme selv. Endret 5. juni 2007 av sondrev Lenke til kommentar
capy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 det er nok umulig å spille spillet enda. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2007 mm,, får fortsatt bare sort skjerm når jeg prøver jeg:/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå