alexandy27 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hei Jeg har en bærbar pc, en Medion med intel pentium M 1,7 GHZ, 512 mb ram og 80GB og winXP, jeg har hatt den i litt over 2 år og den har fungert helt ok og uten noen problemer. Problemet mitt oppsto for 3 dager siden da trådløsknappen begynte å slå seg av og på uten at jeg trykker på den, jeg bruker ikke det trådløse nettverket og bruker kun kabel og har brukt den trådløse knappen noen få ganger før. Jeg har ikke lastet ned noe eller gjort noe som kan begrunne dette, pcen har 5 hurtigknapper der tre av de er de som slår på det trådløse nettverket, outlook og internett, og 2 av de er ikke tilknyttet noen programmer, og disse knappene er tilknyttet et program som heter Launch Manager som adminstrerer disse knappene, prøvde å gå inn i programet, men det var lite å hente der. Problemet rett og slett er at mens jeg surfer på nettet eller skriver en oppgave så slår trådløsknappen seg av og på mange ganger uten at jeg har vært borti den, og noen gang slår outlook seg også på, og jeg vet rett og slett ikke hvorfor fordi jeg bruker ikke outlook eller trådløsnettverk, og bruker ikke disse hurtigknappene i hele tatt. Jeg prøvde systemgjenoppretting til et tidligere tidspunkt men det hjalp ikke. Jeg håper at noen her ute har noen tips om hva problemet er, siden jeg ikke har mer krav på støtte fra produsenten, og siden jeg er student og ikke har råd til dataeksperter. Endret 21. mai 2007 av alexandy27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå