ernie_g Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 heisann. det er en mappe på maskinen min njeg ikke får slette. den heter så mye som "80e1ab90680f89a7f5" og har en undermappe som heter "update". Det er ingen filer i mappene men får fortsatt ikke slettet de. Det kommer opp en feilmelding der det står ingen tilgang, og at filen er skrivebeskyttet eller i bruk. jeg prøver å ta av skrivebeskyttelsen men den kommer igjen hele tiden. Noen tips? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Prøv å gå inn i CMD (kjør - CMD), skriv Delete "C:\banen til mappa\" Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Prøv å gå inn i CMD (kjør - CMD), skriv Delete "C:\banen til mappa\" 8664623[/snapback] det gikk ikke det heller.. andre forslag? Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei du Hvorfor må du fjerne fila? Må du fjerne den? Har du prøvd i Sikkerhetsmodus? (tapp F8 under oppstart) Greb. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Prøv unlocker, kjekt lite program. Lenke til kommentar
Morphines Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har samme problem, det er en Windows driver installasjonssak, får ikke tilgang, ikke i command modus eller med Unlocker heller. Hadde crash under automatisk oppdatering av driver ifra Microsoft, derfor ligger mappa der... Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Først ville jeg ha prøvet å slettet filen i "safe mode", dvs.. start maskinen i safe mode, så CMD (kjør - CMD), skriv Delete "C:\banen til mappa\" Går ikke det, så er det programmer å få som sletter filer / mapper under oppstart av maskinen.. søk på Google, evt ta en titt på downloads.com Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 du kan laste ned "who lock me" - gratisprogrammet vil fortelle deg hvilken program som låser filen fra å bli slettet (som regel fordi programmet selv mener å bruke filen mens du prøver å slette den). Når du har funnet programet som hevder at den bruker filen kan du som regel bare slå av dete programmet eller terminere det via task manager, og så slette normalt. -Stigma Lenke til kommentar
Morphines Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 du kan laste ned "who lock me" - gratisprogrammet vil fortelle deg hvilken program som låser filen fra å bli slettet (som regel fordi programmet selv mener å bruke filen mens du prøver å slette den). Når du har funnet programet som hevder at den bruker filen kan du som regel bare slå av dete programmet eller terminere det via task manager, og så slette normalt. -Stigma 8960313[/snapback] Funker ikke. Får beskjed om at det er explorer som låser den. Selv om jeg stenger ned explorer og går i CMD mode så vil den ikke slettes. Skal prøve safe mode, har ikke prøvd det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå