Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Når jeg kommer hjem fra en lang dag på skolen, kommer dama og sier at jeg må hjelpe til med husarbeidet!? Vaske kopper, vaske og henge opp klær, støvsuge, skifte på senga og tørke støv...... Hun må da snart lære seg at dette er kvinnfolkarbeid! Hun er gravid og går bare hjemme hele dagen uansett.... Alle ungene går på skole..... Nei, kjærring-arbeidet får hun gjøre selv! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Dårlig forsøk på å fyre opp folk Men jeg er 100% enig! Endret 21. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 mee to kvinnefrigjøring, nei huff. må lage maten min sjæl å greier... Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 mee to kvinnefrigjøring, nei huff. må lage maten min sjæl å greier... 8664611[/snapback] me3 Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 mee to kvinnefrigjøring, nei huff. må lage maten min sjæl å greier... 8664611[/snapback] Ja... er ikke det no dritt.... ikke bare må jeg lage maten min selv, men hun forventer at jeg også skal lage til 4 andre.... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hvorfor fjernet de matlaging fra skolen for kvinner? De vil jo trenge det senere i livet, og de kunne lagt inn hvordan man sitter i en sofa for gutter. Og ja jenter, det er en kunst å sitte i en sofa. Endret 21. mai 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hvorfor fjernet de matlaging fra skolen for kvinner? De vil jo trenge det senere i livet, og de kunne lagt inn hvordan man sitter i en sofa for gutter. 8664649[/snapback] Bruktbilen må være vis, jeg sliter fortsatt med å få en god sittestillking i sofaen. Endret 21. mai 2007 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Hvorfor fjernet de matlaging fra skolen for kvinner? De vil jo trenge det senere i livet, og de kunne lagt inn hvordan man sitter i en sofa for gutter. Og ja jenter, det er en kunst å sitte i en sofa. 8664649[/snapback] Jepp!! Hvordan best sette en sliten kropp i en mest mulig behagelig posisjon med minst mulig forbruk av energi! Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hvorfor fjernet de matlaging fra skolen for kvinner? De vil jo trenge det senere i livet, og de kunne lagt inn hvordan man sitter i en sofa for gutter. 8664649[/snapback] Bruktbilen må være vis, jeg sliter fortsatt med å få en god sittestillking i sofaen. 8664663[/snapback] Kvinner sitter i sofa..... menn ligger henslengt Er derfor du ikke finner god sitteposisjon.... Sofaer er skapt for slitne menn. Edit: Skrivefeil Endret 21. mai 2007 av Jaytee71 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Så er det jo slitet med å reise seg for å dra på dass, selv om man har kanskje nok krefter til å sitte rolig mens man spiser chips, så er det fortsatt farlig å reise seg mellom pausene på filmene. Hva om man ikke når tilbake før filmen starter? Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Så er det jo slitet med å reise seg for å dra på dass, selv om man har kanskje nok krefter til å sitte rolig mens man spiser chips, så er det fortsatt farlig å reise seg mellom pausene på filmene. Hva om man ikke når tilbake før filmen starter? 8664706[/snapback] Da får du kjærringa til å hente ei bøtte, for så å tømme den etterpå. Funker fint som f.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Der sa du noe, modern oldschool stuff det der, en ny variant av "Mamma kom og tørk". Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jaytee71, åssen trener man dama til å gjøre dette enkle hente bøtte så tømme bøtte trikset? gir du dama snacks etterpå eller? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ikke gi dama snacks! Da blir hun bare feit. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Jaytee71, åssen trener man dama til å gjøre dette enkle hente bøtte så tømme bøtte trikset? gir du dama snacks etterpå eller? 8664770[/snapback] Neinei...... bare lover å la henne også se litt på tv'n også etterpå, men for all del.... la det ikke gå så langt at du lar henne få velge kanal Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ble litt stille her.. Hva er det med kvinner og likestilling? Hvis en mann og ei kvinne har sjangsen til å bli sjef, begge har lik utdanning, hvis mannen blir valgt er det kjønnsdiskriminering, men hvis kvinnen blir valgt så er alt rett. Pokkers kvinnfolk! Pokker kjønnskvotering! Pokkers kvinnlige dommere i fotball for menn! Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Men problemet er fortsatt: Hun bare fortsetter å mase og gnåle om alt kvinnfolkarbeidet jeg liksom må hjelpe til med når jeg kommer trøtt og sliten hjem fra mine harde studier... Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Ble litt stille her.. Hva er det med kvinner og likestilling? Hvis en mann og ei kvinne har sjangsen til å bli sjef, begge har lik utdanning, hvis mannen blir valgt er det kjønnsdiskriminering, men hvis kvinnen blir valgt så er alt rett. Pokkers kvinnfolk! Pokker kjønnskvotering! Pokkers kvinnlige dommere i fotball for menn! 8664915[/snapback] Ja.... hva i guds navn har kvinner å gjøre som fotballdommere? De kan jo ikke å spille fotball..... hva har da fått noen somhelst til å tro at de kan reglene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Dette blir for dumt. Skal me tilkalle kvinnegruppa Ottar for å fyre opp under diskusjonen? Tråden er prega av eit dårleg utgangspunkt og dårlege svar. Har du noko å diskutere angåande likestilling her i verda så være konstruktiv og åpen, dette er som å helle bensin på eit bål. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg