Gå til innhold

..finne serienummer for windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det ikke serienumret som står under "Registrert til" når du høyreklikker på "Min Datamaskin" og velger "Egenskaper"?

8665080[/snapback]

Tror han er ute etter windows-key ;)

8665207[/snapback]

...windows-key - stemmer det, og sorry for feilposting - leste et annet av mine innleg, og glemte å velge kategori før jeg laget nyt innlegg...

totto

Lenke til kommentar

Heisann,

Du kan finne den ut ganske enkelt, men ikke endre den. Det kan by på problemer. Iallefall, om du ikke er kjent med Windows registeret skal jeg hjelpe deg som best kan.

Klikk på Start>Kjør. Skriv inn regedit.

Du vil nå få opp Windows registerredigering. Bla deg frem til stringen ProductID som du finner i HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion.

Dobbelklikk for å se verdien. :D

Edit:

Eller gjør den enklere ved hjelp av dette programmet. Genialt!

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
Heisann,

Du kan finne den ut ganske enkelt, men ikke endre den. Det kan by på problemer. Iallefall, om du ikke er kjent med Windows registeret skal jeg hjelpe deg som best kan.

Klikk på Start>Kjør. Skriv inn regedit.

Du vil nå få opp Windows registerredigering. Bla deg frem til stringen ProductID som du finner i HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion.

Dobbelklikk for å se verdien. :D

Edit:

Eller gjør den enklere ved hjelp av dette programmet. Genialt!

8667034[/snapback]

Takker. Mulig jeg enda ikke har forklart meg godt nok, men det er den nøkkelen jeg skal taste inn ved installasjon jeg er ute etter. den jeg fant i registeret stemmer ikke, den skal være 5 grupper à 5 karakterer, mens den i registeret har 4 grupper varierende fra 3 til 7 karakterer.....

totto

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...