Cillin Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Eg skal porte routeren her, men når eg skriver inn gateway adressa i Firefox så får eg denne meldinga: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noken som kan hjepe? Takk på førhand Endret 21. mai 2007 av Cillin Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hva slags ruter snakker vi om her? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Heisann, har du vert inne på routeren før? Har du mistet brukernavnet og passordet? Det kan ofte lønne seg med en restart av routeren vist de ikke oppfører seg som den skal. I værstefall er det også en reset knapp som vil gjør at routeren laster inn fabrikkinnstilingene.. Men uansett så må du nok gi oss litt mere informsajon vist vi skal kunne hjelpe deg Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Det er en Allied Telesyn AT-RG634 Lenke til kommentar
AndersL Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er en Allied Telesyn AT-RG634 8666599[/snapback] Gjetter vilt på at du har fått/leid denne av din ISP(antagelig et lokalt E-verk?). Om dette stemmer så antar jeg også at de har sperret webinterfacet, utifra bildet du viser til. Mvh AndersL Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Du kan jo resette den. Men om det er ISP sin eiendom, så er nok ikke det så lurt. Men husk om du resetter den er det mulig du ikke har internett mer, siden du sikkert ikke har innstillingene for ISP som er forhåndsprogrammert i routeren. Endret 21. mai 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Gjetter vilt på at du har fått/leid denne av din ISP(antagelig et lokalt E-verk?). Om dette stemmer så antar jeg også at de har sperret webinterfacet, utifra bildet du viser til. Mvh AndersL 8666871[/snapback] Denne har eg fikk eg med når eg bestillte bredbånd via et firma som heter Enivest, som er et bredbåndsfirma på vestlandet. Eg har prøvd å reset'e routeren, uten hell. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Kontakt din ISP og få de til å forklare deg hvordan du kommer deg inn og får åpnet porter. Om de ikke gir deg den muligheten, gir jeg det det rådet å bytte ISP. Lenke til kommentar
Cillin Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 ok.. takker for svar.. skal kontakte dei. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) hva med bare og lese bruker manualen ? http://www.ranvik.net/privat/old/lyse/rg600_rm_a_v201.pdf eller loge inn med telnet. eller bare lage en kabel som passer rett i box'en ved hjelp av konsol kabel. her er pinout til den box du har, utgang ved siden av power. http://www.ranvik.net/privat/old/lyse/rg-316.txt Endret 21. mai 2007 av ranvik Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kontakt din ISP og få de til å forklare deg hvordan du kommer deg inn og får åpnet porter. Om de ikke gir deg den muligheten, gir jeg det det rådet å bytte ISP. 8667470[/snapback] Vil ikke helt si meg ening i dette siden dei routerene er sentralt driftet og dermed kan ikke brukeren endre config. (og om han hadde endret det så hadde den blitt resatt etter en time) Men i hvertfall, sett utstyret du skal nå på ip 192.168.80.254, alle ukjente porter på utsiden blir automatisk videresendt dit med den configen som enivest bruker. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg ville prøvd å logge meg inn med ie7 først (hvis du ikke har prøvd det). Har noe lignende problem med min .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå