nabbskall Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, hvis man skulle være så heldige at man klarer å få lcd skjermen knust på innsiden, vil slikt da dekkes av f.e.k.s. Komplett.no ? Har de sånn "forsikrings" greier på komplett? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hvis du har forsikret deg mot noe slikt står det på kvitteringen eller forsikringsregningen din, men noen garanti vil det neppe angå. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 I utgangspunktet har du driti på draget for å si det slik. Ingen garantier i verden dekker dette... Forikringer er derimot en annen sak. Sjekk innboforsikring for dekning ved uhell, evt egen forsikring kjøpt sammen med maskinen. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 I utgangspunktet har du driti på draget for å si det slik. Ingen garantier i verden dekker dette...Forikringer er derimot en annen sak. Sjekk innboforsikring for dekning ved uhell, evt egen forsikring kjøpt sammen med maskinen. 8664270[/snapback] Driti på draget har jeg ikke, for det har ikke skjedd Bare lurer, siden det er pluss og minus ved LCD/CRT skjermer, crt er ikke lette å få med seg, og LCD går vell lettere i stykker... Har ikke komplett noen forsikringsordning? Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 kan sies at jeg har behandlet min viewsonic va712 ganske hardt, og den er det ingenting galt med, så ja de tåler mindre enn crt, men ikke i nærheten så lite som enkelte folk skal ha det til Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 nå er vel en lcd skjerm lettere i kilo en en tilsvarende crt skjerm også. dette må også ha noe å si. lcd skjerme blir faktisk testet mot tøff behandling . det er i vertfall noen som tester dem ved å banke mot baksiden på slkermen . jeg så dette på tv for en del år siden ble det samme gjort med crt skjermene ? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 nå er vel en lcd skjerm lettere i kilo en en tilsvarende crt skjerm også. dette må også ha noe å si. lcd skjerme blir faktisk testet mot tøff behandling . det er i vertfall noen som tester dem ved å banke mot baksiden på slkermen . jeg så dette på tv for en del år siden ble det samme gjort med crt skjermene ? 8666671[/snapback] Tja, jeg slo netopp til min CRT skjerm, den sluknet på et blunk, og nå lukter det brent her.. Jaja, skjermen var så slitt at det var vanskelig å se tekst med den.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå