Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MacBook på hjemmenettverk?

Anbefalte innlegg

Vi har planer om å sette opp et nettverk hjemme så vi kan dele printer i hele huset. Samtidig lurer jeg på å kjøpe en MacBook. Er det mulig å få med denne i nettverket som ellers bare består av Windows PC'er?

Endret av -->MaDs<--
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan fint få internett osv med den. Men om du tenker på tilgang til filer osv på windows maskinene er dette værre igjen (fildeling).

8665277[/snapback]

Nei, dette er helt feil. Det er kjempelett å få tilgang til filene på windowsmaskinen, om ikke lettere fra Mac enn fra en annen windowsmaskin. Printoppgaver burde heller ikke være noe problem, jeg har ihvertfall ikke opplevd det som et problem i mitt hjemmenettverk med en enkel HP-printer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Du kan fint få internett osv med den. Men om du tenker på tilgang til filer osv på windows maskinene er dette værre igjen (fildeling).

8665277[/snapback]

Hva er det med folk som deg som snakker om ting de ikke har peiling på? :) Det er mye enklere å sette opp Windows fildeling på en Macintosh enn det er på Windows selv. Tar 1 minutt så er det gjort. Det funker også stabilt, bedre enn på et visst operativsystem fra Microsoft.

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Vi har planer om å sette opp et nettverk hjemme så vi kan dele printer i hele huset. Samtidig lurer jeg på å kjøpe en MacBook. Er det mulig å få med denne i nettverket som ellers bare består av Windows PC'er?

8664220[/snapback]

Har gjort det selv, og som de andre sier, er utrolig fort gjort.... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Jeg prøvde med mac for lenge lenge siden da gikk det ikke. Men da har det endra siden da. Så sorry for feil info.

8676448[/snapback]

Hehe;) Ja det er nok en stund siden :) Nå funker det utrolig fint og lett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...