Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg bruker optisk toslink-kabel mellom PS3 og Logitech z-5500, og nesten hver gang jeg går fra xmb og inn i et spill må jeg slå av og på anlegget på nytt for å få lyd... Er det noen flere som har denne koboen som har opplevd det samme. Forøvrig skjer det ikke med xbox360 på samme kabelen (pga bare 1 optisk inn på anlegget flytter jeg på kabelen ved behov). Edit: Skriveleif Endret 21. mai 2007 av Kamikazesmurf Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg kjører optisk lyd uten noen problemer i spill eller andre steder. Så jeg synes det du beskriver virker litt rart. Sikkert noen her som er litt teknisk anlagt som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Rent konkret virker det som om det er anlegget som ikke får med seg skiftet mellom forskjellige lyd-modus, og blir hengende igjen på dolby pro logic 2 istedenfor å gå over til dolby digital... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Rent konkret virker det som om det er anlegget som ikke får med seg skiftet mellom forskjellige lyd-modus, og blir hengende igjen på dolby pro logic 2 istedenfor å gå over til dolby digital... 8664660[/snapback] har du prøvd å skifte på PS3en hvilke signal han skal sende ut. "DTS osv" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå