edge Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Heisann. Det har seg nå slik at jeg skulle hadd en iPod-høyttaler-sak til å erstatte det fillekjedelige mini-anlegget mitt(Merket er AEG, burde si alt..) Har sett meg litt om, og funnet et par kandidater: Logitech AudioStation Express Altec Leasing iM3cBLK(for et navn ) JBL On Time JBL Radial Bose SoundDock Er jo et stort prisskille, så spørsmålet er egentlig bare om det er verdt et såpass prisholl å gå for eks Bose framfor Altec eller Logitech. Thanks. Endret 21. mai 2007 av edge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Bose er overpriset... Og alle docker er egentlig det. Noe så enkelt å billig som den her forvandler hvilken som helst annlegg til dock, og gir sannsynligvis mye bedre lyd Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Tviler på at NOE klarer å få god lyd ut av anlegget mitt, type null bass og lyd som skjærer i ørene på hørbart volum. Kanskje man skal spare og kjøpe noe skikkelig fra hifiklubben Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Bose pleier da og levere sakene når det gjelder lyd, kaksje litt dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå