albions Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei, har nå motatt ein del e-poster fra MSN Hotmail som prøver å prakke på meg MSN Hotmail Live. Og det virker jo kult det, men når eg skal oppdatere får eg opp følgende melding: Beklager! Det ser ut som du ikke kan være med i Windows Live Hotmail denne gangen. Dette kan ha følgende årsaker: Kontoen din kommer fra én av våre partnere og har noen funksjoner som Windows Live Hotmail ikke støtter ennå Windows Live Hotmail er ikke tilgjengelig i området nå Du har en konto med foreldrekontroll Windows Live ID-kontoen din tyder på at du er under 13 år Finner ikkje ut hva som er galt her. Noen som har opplevd det samme ? Btw: usikker på hvor denne tråden skal være. Men tror det er mest logisk å putte den her. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 "Windows Live ID-kontoen din tyder på at du er under 13 år " Sikker på at du satte rett fødselsdato da du opprettet den? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 har samme problem, og ja, jeg har satt riktig fødselsdato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå