Gå til innhold

Hvor mye koster GET digital tv?

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å spørre her hvor mye dere betaler i måneden for GET digital TV?

Bor i sameie, men ønsker å vite prisene for private husstander og boligsammenslutninger...

Saken er at jeg har fått infoskriv om at UPC skal oppgradere linjene etc, og stusser litt over prisen. Det er vistnok 161 kr for analog tv og deretter 99kr for digitaltv fra 1.juli.

Dette blir tilsammen 260kr pr måned.

Står også at for private husstander koster det 199 for analog, og tillegg 99 for Digital, dvs totalt 298kr hvis vi holder halvårsavgiften ute.

Stemmer dette?

Eventuelle noe som har canal digital så vi kan sammenligne priser hadde vært flott..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.get.no/web/main/produkt/digitalTV/priser

Så vanskelig var det...

8669387[/snapback]

Ja har sjekket ut. Men det står

START * digital grunntilbud koster 199

START analog for boligsammenslutninger koster 89

Bør ikke vårt sameie betale maks 199 for digital grunntilbud når de tilbyr det beløpet for privat husstander?

Jeg var innom Canal digital sine sider, der tilbyr de KOMPLETT pakke som inkluderer analog tv, digital tv OG internet for kun kr 110.

Syns det er merkelig at vårt sameie skal betale 260 for digital tv når private får 199(hvis jeg har skjønt prislisten riktig) og i tillegg tilbyr canal digital så lavt som 110, og det pluss internett...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
http://www.get.no/web/main/produkt/digitalTV/priser

Så vanskelig var det...

8669387[/snapback]

Ja har sjekket ut. Men det står

START * digital grunntilbud koster 199

START analog for boligsammenslutninger koster 89

Bør ikke vårt sameie betale maks 199 for digital grunntilbud når de tilbyr det beløpet for privat husstander?

Jeg var innom Canal digital sine sider, der tilbyr de KOMPLETT pakke som inkluderer analog tv, digital tv OG internet for kun kr 110.

Syns det er merkelig at vårt sameie skal betale 260 for digital tv når private får 199(hvis jeg har skjønt prislisten riktig) og i tillegg tilbyr canal digital så lavt som 110, og det pluss internett...

8671221[/snapback]

Hvis du ser bort i fra prisen som betales kollektivt av sameiet, og bare fokuserer på månedsprisen DU blir betalende for så er det som følger:

Start: 99,-/mnd (nye priser fra 01.06.2007) + Digital halvårsavgift/kortavgift kr 249,-

Om du selv betaler for Grunntilknytningen direkte til Get, er prisen den samme enten du har Grunnpakken analogt uten dekoder eller om du har Startpakken digitalt med dekoder. Forskjellen er at du får inn endel flere kanaler og at du da, siden du har dekoder, må betale halvårs/kortavgiften på 249,-

Prisen hvert sameie betaler er ligger somregel et godt stykke under markedsprisen for grunnpakken, så du sparer endel uansett åssen du vrir og vender på det ;)

(Prisendringen er i forbindelse med innføring av nytt grunntilbud etter seerundersøkelsen som ble utført tidligere i år/sent i fjord)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...