Gå til innhold

Hva burde bli fikset på i Halo 3 før release?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En annen ting de må fikse...

Man burde ikke få "betrayed" når en eller annen njuub går på mina di. :hrm: Det er jo ikke teamkill når han er klønete... Teit...

8691516[/snapback]

Dette virker jo begge veier da, men jeg brukte det til å kicke en irriterende teamkiller i går. Gikk på mina hans.

Lenke til kommentar
Det spiller liten rolle hvem av dere som er klønete, teamkill er det uansett ;)

8691573[/snapback]

Så du sier det er jeg som teamkiller når han går på en mine jeg har lagt så pent på deres base? :nei:

Jeg legger aldri miner out in the open, nettopp for å prøve å unngå dette, men de tøysekoppene finner alltid mina mi..

Lenke til kommentar
Det spiller liten rolle hvem av dere som er klønete, teamkill er det uansett ;)

8691573[/snapback]

Så du sier det er jeg som teamkiller når han går på en mine jeg har lagt så pent på deres base? :nei:

Jeg legger aldri miner out in the open, nettopp for å prøve å unngå dette, men de tøysekoppene finner alltid mina mi..

8692319[/snapback]

Poenget er at du dreper en lagkamerat med en mine du satte ut, har ingenting med rettferdighet å gjøre. Skal du legge ut miner bør du informere lagspillerne om dette.
Lenke til kommentar

Irriterende at det bare er hosten som kan kicke spillere som betrayer. Jeg har blitt betrayet flere ganger med vilje av lag kamerater bare fordi jeg har tatt sniperen og sånn, de sa ingenting om at de ville ha den engang. Hadde vært fint om man kunne kicke sånne folk selv om man ikke er host

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Irriterende at det bare er hosten som kan kicke spillere som betrayer. Jeg har blitt betrayet flere ganger med vilje av lag kamerater bare fordi jeg har tatt sniperen og sånn, de sa ingenting om at de ville ha den engang. Hadde vært fint om man kunne kicke sånne folk selv om man ikke er host

8693236[/snapback]

Du kan ikke kicke noen basert på èn kill. Hvis noen på laget ditt dreper deg flere ganger uten at du gjør noe mot dem kan du kicke dem uten at du er host.

Lenke til kommentar

8693236[/snapback]

Du kan ikke kicke noen basert på èn kill. Hvis noen på laget ditt dreper deg flere ganger uten at du gjør noe mot dem kan du kicke dem uten at du er host.

8693665[/snapback]

Men hosten kan jo uansett kicke etter bare ett kill da. å normale folk kicker jo ikke teammates hvis det er et uhell. Men den idioten som drepte meg gjorde det på pur faen så synes uansett man skulle hatt muligheten til det. Er ikke første gangen jeg har blitt betraya med vilje :thumbdown:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Hvor gir man egentlig feedback til bungie om betaen?

Eneste stedet jeg har funnet er betaforumet på bungie.net, men det er så infisert med imbesile halo inbreds at det er nyttesløst å poste noe der. :p

Og alle post/e-post adresser jeg har funnet er til moderatorer og folka bak bungie.net, ikke folka bak Halo.

Tåpelig synes jeg. Er jo ikke mer enn en demo dersom man ikke får gitt feedback på bugs o.l.

Lenke til kommentar
Hvor gir man egentlig feedback til bungie om betaen?

Eneste stedet jeg har funnet er betaforumet på bungie.net, men det er så infisert med imbesile halo inbreds at det er nyttesløst å poste noe der. :p

Og alle post/e-post adresser jeg har funnet er til moderatorer og folka bak bungie.net, ikke folka bak Halo.

Tåpelig synes jeg. Er jo ikke mer enn en demo dersom man ikke får gitt feedback på bugs o.l.

8693963[/snapback]

Har tenkt på det samme. Skjer ufattelig mange ganger at man plutselig bare blir drept av "the guardians" sånn uten videre :D er litt småbugga den betaen

Lenke til kommentar

De har jo en tråd på beta forumet på bungie.net der man kan poste bugs. De mener også at man skal lese gjennom tråden før man poster slik at man ikke poster noe som har blitt tatt opp før, men er jo 4000 innlegg i tråden. :p

Men det jeg er mest interessert i å få sagt til bungie er at de må legge til et nytt control scheme i det endelige spillet, men er jo ingen steder å si det. Blir jo kjeppjaget av folka på betaforumet dersom jeg lager en tråd der da det virker som de tror jeg angriper de eller prøver å fjerne de opprinnelige control schemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...