Gå til innhold

Hva burde bli fikset på i Halo 3 før release?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, jo det skulle de. 1 person kan 1 shotte 3 stykker uten å måtte sikte skikkelig engang?

Hva som er "kult" er ikke nødvendigvis balansert. Det er nå flere våpen og muligheter til å ta ut kjøretøy, men det krever også litt mer ferdighet enn "hold inn knappen til det er lockon og skyt"

Lenke til kommentar
Eh, jo det skulle de. 1 person kan 1 shotte 3 stykker uten å måtte sikte skikkelig engang?

Hva som er "kult" er ikke nødvendigvis balansert. Det er nå flere våpen og muligheter til å ta ut kjøretøy, men det krever også litt mer ferdighet enn "hold inn knappen til det er lockon og skyt"

8673972[/snapback]

Balansert, Nei. Mer moro? JA! Kommer garantert til å savne heatseeking på rocketlauncheren på de større brettene og ikke minst i single player

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Moro for den som sitter med rocketen mener du? Hva med de som bare driter i warthog etterhvert fordi den ender opp som lette kills? Ting bør være balansert slik at det er moro for alle, ikke bare han som tar sniper/rocket/kjøretøy først for så og løpe rundt og slakte hele bunten. Greit litt overdrevet, men du skjønner antar jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, sitter selv å kjører warthog sammens med CrimsondeviI. Det blir vanligvis endel kills rett og slett fordi folk ikke tar warthogen så seriøs, tross alt var den ikke så alt for bra i Halo 2. Man måtte ganske nærme, slik at man lett ble truffet av granater. Men, få ser ut til å forbedre seg selv om de vet motstanderne kjørendes rundt i warthog. Selv plasma pistol kan stoppe en warthog, ganske bokstavelig og.

Lenke til kommentar

Skulle likt å sett mer vehicledamage som å skyte istykker dekkene, ødelegge kun turreten, skyte av en vinge på Banshee så en spiller må konte for å holde den i en rett bane osv.

Jeg syntes ventetiden i Matchmaking er for lang!

Lenke til kommentar
Selv plasma pistol kan stoppe en warthog, ganske bokstavelig og.

8679535[/snapback]

Hadde det ikke vært for lagginga kunne man jo faktisk ha truffet med den også. Hvor genialt hadde ikke det vært!

8681378[/snapback]

Eneste gangen jeg har hatt virkelig alvorlig lagg er når Crimson drog meg inn i en game med deg og noen andre nordmenn. Veldig morsomt å skulle til å klagge til noen i ryggen før du plutselig får beskjed om at han har assassinata deg :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
FPS var jo utålelig lav..

8685011[/snapback]

Hva ligger den på da egentlig? :hmm: Ikke merket noe til lav fps her hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...